Majbebisar 2015
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Jag gör precis som du för att köpa mig lite tid ibland :) Tror inte de tar allt för stor skada, gjorde likadant med storasyster.
Lillan var lite gnällig för ca två veckor sen men mkt med tillfreds nu. Mestadels är hon så himla tillfreds! Motsatsen till första barnet verkligen.
Just det - strumpor. Har köpt ett par av märket Name it som än så länge verkar sitta kvar på lillans fot. Tips om ngn fortfarande är på jakt.
Hej på er! Tänkte höra med er om det här med förkylningar. Min son fick sin första förkylning när han var 2 månader. Sen har han haft cirka 3 förkylningar sen dess varav den senaste hållt i sig i 5 veckor :( Nu har han feber och hade för en vecka sen falsk krupp. Han är 6 månader. Har era varit förkylda så mycket? Tycker det är hemskt. Han har ju varit förkyld halva sitt liv i princip :,( han är en månad tidigt född men det kanske inte spelar någon roll på immunförsvaret?