Majbebisar 2015
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Utveckling och framsteg i all ära men att göra morgon kl 2 är inte ok alls :( efter 2,5 timme har hon somnat om och här ligger jag nu klarvaken och stirrar...
Utveckling och framsteg i all ära men att göra morgon kl 2 är inte ok alls :( efter 2,5 timme har hon somnat om och här ligger jag nu klarvaken och stirrar...
Usch förstår att det inte är roligt... Min lilla var klarvaken 4.30 men hon pratade lite i sängen o somnade sen om till nu. Hade hoppats på lite sovmorgon, lördag o allt men icke! Alla tre barn vakna - piggare än till vardags då de måste väckas för att komma upp!
Smög mig in på babyproffsen igår och provkörde lite vagnar. De hade ingen Chicco däremot tycke jag mycket om deras Babytravel Bombay XL. De har en som är vändbar också (Brighton) men den var nästan tusen kronor dyrare (jag är snål, vill ha pengarna till resan istället :D) så nu funderar jag på om den verkligen behöver vara vändbar. Hon satt bra i den i övrigt. Ska kolla in Köp barnvagn idag när jag är i stan
Vi var på gospelfestival igår, hon älskar verkligen musik och såg för söt ut i sina hörselskydd i knät. Det till och med ropade ut henne i högtalaren ;) var bra för sömnen med. Sovmorgon till halv sex :D
Jättekul med flera barn så länge det inte bara är bråk... Sova får man väl göra ngn annan tid i livet
Kul att du kikat lite på vagn. Hoppas du hittar en bra. Såg igår att på vårt lokala maxi fanns chiccon. Ett tips.
Vad mysigt med musik. Min mellan älskar musik o dansar ofta. Äldsta har inte alls det intresset! Så olika barnen kan vara.
Ser att ni pratar resevagn. Vi åkte till Grekland i somras och köpte en MacLaren techno xt. Sjukt bra vagn! Vi är jättenöjda med den! Framåtvänd men vi hade fullt liggläge och suffletten går att dra långt ner och så hängde vi lite leksaker i vägen för "utsikten". Funkade jättebra! Absolut bästa resevagnen vi testat! Den kan man ha som extravagn sen också :)
Hej!
Ett tag sedan jag skrev men jag har läst vad ni andra pratar om nästan varje dag :)
Hur har de fått för er som börjat ge era små smakportioner? Min vill inte ha nått annat än ersättning och är idag 4 1/2 månad. Försökte med lite gröt innan idag, nått som storasyster slukade men nä, vägra öppna munnen bara hon såg skeden :( Får väl avvakta nån vecka till....
Resa låter underbart, för vår del blir det till Jämtland i vår där min bror och hans familj bor sen blir det Teneriffa ihop med vänner som har barn i samma ålder som vi i december nästa år.
En fråga, hur mycket gör ni ihop hela familjen på eftermiddagar och helger? Jag tycker att vi gör för lite tillsammans medan min sambo tycker vi gör tillräckligt tillsammans...
Nu blir det 10 minuter vila innan middagen skall påbörjas :)
Förresten, någon som har bra tips på strumpor som sitter bra på dom små??
Hej!
Ett tag sedan jag skrev men jag har läst vad ni andra pratar om nästan varje dag :)
Hur har de fått för er som börjat ge era små smakportioner? Min vill inte ha nått annat än ersättning och är idag 4 1/2 månad. Försökte med lite gröt innan idag, nått som storasyster slukade men nä, vägra öppna munnen bara hon såg skeden :( Får väl avvakta nån vecka till....
Resa låter underbart, för vår del blir det till Jämtland i vår där min bror och hans familj bor sen blir det Teneriffa ihop med vänner som har barn i samma ålder som vi i december nästa år.
En fråga, hur mycket gör ni ihop hela familjen på eftermiddagar och helger? Jag tycker att vi gör för lite tillsammans medan min sambo tycker vi gör tillräckligt tillsammans...
Nu blir det 10 minuter vila innan middagen skall påbörjas :)