Majbebisar 2015
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Lillan hittade sina fötter nyss! Vilken lycka hos henne
Wohow ja de blir såå glada :) :)
Har er lilla snurrat än? Inte här iaf, typ 1 elr två gånger för längesen bara men det va av misstag en gång såg man o hon blev så chockad o en gång i sängen o där är det ju lite lättare. Hoppas det lossnar snart.
Kan det vara sant? Lillan har bara vaknat en gång hittills inatt :O Senaste veckan har hon vaknat typ sex gånger/natt och gått upp halv fem. Jag var på riktigt en zombie igår men nu är jag jättepigg :/
För övrigt kom maken hem igår efter en längre jobbresa. Hade hoppats på lite avlastning men han hade hela halsen svullen och feber så vi håller oss lååångt borta
Ne jag ska kolla till henne igen och sen försöka sluta ögonen en synd till
Min tjej ligger mest på sidan nu och vill rulla runt till mage. Så det är är väldigt böra nu :)
I måndags va på babymassage och det va himla mysigt...så om ni får chansen tycker jag nu ska gå!
Idag var på öppna förskolan och gjorde en Pek bok och gjorde gipsgjutning av hand och fot :)
Är det nån mer som ska till barnmässan i Örebro till Helgen?
Kan det vara sant? Lillan har bara vaknat en gång hittills inatt :O Senaste veckan har hon vaknat typ sex gånger/natt och gått upp halv fem. Jag var på riktigt en zombie igår men nu är jag jättepigg :/
För övrigt kom maken hem igår efter en längre jobbresa. Hade hoppats på lite avlastning men han hade hela halsen svullen och feber så vi håller oss lååångt borta
Ne jag ska kolla till henne igen och sen försöka sluta ögonen en synd till
Lillan hittade sina fötter nyss! Vilken lycka hos henne
Åh tack så mkt :)
Här är det oxå ostbåge på lillan men inget mer tyvärr.
Hur går det för er andra med mat? Någon som har hittat något som er lilla tycker om? Elr kör ni mer på amning elr ersättning?
Vi har precis satt lillan i stol så hon får smaka pyttelite av vår mat så länge. Hon är nyfiken men verkar nöjd med slick på fingret just nu.
Vi har precis satt lillan i stol så hon får smaka pyttelite av vår mat så länge. Hon är nyfiken men verkar nöjd med slick på fingret just nu.
Har letat äldsta barnets "förstå året bok" nu i två dagar o har äntligen återfunnit den! Nu ska jag försöka slutföra mellanbarnets o sedan börja på lillans. Har ni böcker till era små? Kan tipsa om födelsedagsböcker där man fyller i en gång per år tills de är myndiga. Har det till mina o det är kul att titta tillbaka o inbillar mig att det blir en fin gåva till dom när de är större!