• Nils-Eric

Första barnet 2016 (Stockholm)

Hej!

Jag fyller 30 i höst, bor i Stockholm och har precis plussat!
    Bf 2016-04-04

Något annan som är i samma situation och vill följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-08-03 10:15
    IceIce
    28 år
    Bf 12/2

Joni
    30 år
    Bf mitten på jan

Miillaw
    26 år
    Bf 4/4

:)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-08-04 11:33
    cassandrah
    27 år
    Bf 10/4

topaz.
    27 år
    Bf 10/4

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-08-06 21:06
    Välkomna till vår gemensamma grupp: www.familjeliv.se/forum/group/123781
    (Heter som denna tråd om länken inte fungerar!)
    Gå gärna med där. Förutom att det är trevligt att samlas kan vi även prata privat där :)

junibarn19
    24 år
    Bf 22/2

Wadenholt
    25 år
    Bf 3/4

Roxie
    28 år
    Bf 6/2

Mlady
    24 år
    Bf 12/4

• Svar på tråden Första barnet 2016 (Stockholm)
  • Tessie83

Fina magar :)

Själv är jag rädd för hur stor mage jag kommer få. Har gått upp 3-4 kg än så länge. Men så länge lillan mår bra så är jag glad

• Nils-Eric
    Bebisfeber84 skrev 2015-11-24 17:04:44 följande:

Du är inte stor för fem öre! Njut bara ! Själv har jag värsta bulan haha och känner mig väldigt gravid. Men jag mår väldigt bra! Hur är det annars? Hur långt innan ska du gå hem?

Jag mår super. Inga krämpor, cravings eller annat. Hur mår du?

Planen är att jobba till tre veckor innan Själv?
  • hannis12345

Jag har rätt liten kula, ( v 26)

Men största delen av magen sitter rätt långt ner, under nageln.

En kollega sa - Gu va långt ner den sitter, är den påväg..?

Det är den såklart inte, men ju mer jag börjar tänka, tänker jag på att den sitter långt ner...

Nån som tänkt detsamma?

• Tessie83

Ett tips: på barnnet.se är det nu massa olika rabatter. Hade eg tänkt och vänta med att beställa vagn till efter jul, men Emmaljunga som vi ska köpa är det typ aldrig rea. Fram till 6/12 har de 15% rabatt på babyexperten på Sveavägen. Eftersom vagnen jag ska köpa med alla tillbehör kostar ca 11000kr så blir det en del rabatt. Tänkte även då passa på att köpa babyskydd också

• Jamas

Nu börjar man allt skymta bulan iaf! :) Allt fint här, v24 för mig idag och en (hittills) kräkfri morgon. Och nu sparkar bebisen så sött och så mycket att jag ändå förlåtit den för allt :)

När har ni nästa bm-besök?

• junibarn19

Det går finfint här :) är i v.29, nästa möte är på måndag är då i v.30. Vi ska även på förlossningskurs i början på veckan, hoppas den är givande :)

Tycker tiden går väldigt fort just nu :)

• Joni

Vecka 34 för min del, det går fortfarande väldigt bra men har börjat få rejält ont i bäckenet vid ansträngning. Eller efter ansträngning snarare. Har valt att ta ut en dags semester varje vecka fram till jul nu för att få mer vila.

Nästa besök BM är om en vecka! Går varannan vecka nu eftersom det närmar sig.. Och lillkillen är redan fixerad :)

Svar på tråden Första barnet 2016 (Stockholm)