• Nils-Eric

Första barnet 2016 (Stockholm)

Hej!

Jag fyller 30 i höst, bor i Stockholm och har precis plussat!
    Bf 2016-04-04

Något annan som är i samma situation och vill följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-08-03 10:15
    IceIce
    28 år
    Bf 12/2

Joni
    30 år
    Bf mitten på jan

Miillaw
    26 år
    Bf 4/4

:)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-08-04 11:33
    cassandrah
    27 år
    Bf 10/4

topaz.
    27 år
    Bf 10/4

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-08-06 21:06
    Välkomna till vår gemensamma grupp: www.familjeliv.se/forum/group/123781
    (Heter som denna tråd om länken inte fungerar!)
    Gå gärna med där. Förutom att det är trevligt att samlas kan vi även prata privat där :)

junibarn19
    24 år
    Bf 22/2

Wadenholt
    25 år
    Bf 3/4

Roxie
    28 år
    Bf 6/2

Mlady
    24 år
    Bf 12/4

• Svar på tråden Första barnet 2016 (Stockholm)
  • Nils-Eric
    Bebisfeber84 skrev 2015-11-23 18:03:56 följande:

Nils-Eric (vad står ditt namn för förresten?) - har Du börjat få mage än? Bild?

Det är lagkapten i AIK Ville döpa Lilleman till Nils men det har sambon sagt nej till. Haha!

Bild från förra veckan (v22)
  • Nils-Eric

Tycker så synd om er som spyr.

Jag mår verkligen toppen. Full av energi och känner inte av att jag är gravid. Börjar inse att det kanske inte är så vanligt(?)

Så jag är väldigt tacksam. Framförallt nu när jag jobbar kväll u princip varje dag samtidigt som vi håller på att flytta... :-S

Hoppas verkligen att ni som mår dåligt mår bättre!

• Bebisfeber84
    Nils-Eric skrev 2015-11-23 19:44:13 följande:

Glömde bifoga

Hej, det syns verkligen inte att du är gravid- undrar hur det är möjligt? :) har läst om folk som inte vetat att de är gravida- undrat hur det är möjligt men då funkar nog deras kropp som din. Längtar du efter mer mage?
  • Nils-Eric
    Bebisfeber84 skrev 2015-11-24 10:42:05 följande:

Hej, det syns verkligen inte att du är gravid- undrar hur det är möjligt? :) har läst om folk som inte vetat att de är gravida- undrat hur det är möjligt men då funkar nog deras kropp som din. Längtar du efter mer mage?

Väldigt mycket. Jag har blivit MYCKET större men har liksom ingen riktig babybula. Jag ser bara tjock ut! Alla kläder passar fortfarande men sitter inte snyggt.

Lilleman sparkar dagligen, förutom det känner jag mig inte gravid alls. Skönt på många sätt så jag ska egentligen inte klaga.

V.23 idag och jag blir större för varje dag så kulan är nog snart här!
  • Tessie83

Det är så olika. När jag var gravid sist syntes inget alls när jag var på rul i v21. Frågade bm då och hon sa att den kommer så olika. 3 dagar senare vaknade jag upp med världens bebismage, den "ramlade" bara ut. Denna graviditet har magen kommit mycket tidigare, nu i v23 är den gigantisk (tycker jag) och kommer knappt i några kläder längre.

Men som sagt, den kommer nog snart med råge :)

• Bebisfeber84
    Nils-Eric skrev 2015-11-24 10:54:58 följande:
    Väldigt mycket. Jag har blivit MYCKET större men har liksom ingen riktig babybula. Jag ser bara tjock ut! Alla kläder passar fortfarande men sitter inte snyggt.

Lilleman sparkar dagligen, förutom det känner jag mig inte gravid alls. Skönt på många sätt så jag ska egentligen inte klaga.

V.23 idag och jag blir större för varje dag så kulan är nog snart här!
    Du är inte stor för fem öre! Njut bara ! Själv har jag värsta bulan haha och känner mig väldigt gravid. Men jag mår väldigt bra! Hur är det annars? Hur långt innan ska du gå hem?
Svar på tråden Första barnet 2016 (Stockholm)