• Anonym (hoho)

Har du någon FL-crush?

Måste erkänna att jag, precis som halva FL, hade en liten crush på Anton ett tag.
    Den gick snabbt över dock. Just nu har jag en crush på Aniiee.

Ni då? 

• Svar på tråden Har du någon FL-crush?
  • Anonym (Solimon)

Fattar inte hur man kan ha en crush på Anton, flåshurtig, överdriven, missbrukar kursiv stil å det grövsta!

• choklad

Anton tycker jag mest är obehaglig, får inga bra vibbar av honom. Däremot crushar jag lite på Ernst Hugo varje gång han skriver. Och Sportpappan som alltid ger korrekta svar på ekonomidelen där jag hänger en del. Gillar intelligenta personer helt enkelt!

• Snygg kotlett

Jag är kär i taquine. Hon ska bli min svärmor. Jag tror hennes dotter är snygg.

Snygg svärmor föder snygg dotter
  • Efraim Barkbit
    choklad skrev 2015-07-22 10:43:01 följande:

Anton tycker jag mest är obehaglig, får inga bra vibbar av honom. Däremot crushar jag lite på Ernst Hugo varje gång han skriver. Och Sportpappan som alltid ger korrekta svar på ekonomidelen där jag hänger en del. Gillar intelligenta personer helt enkelt!

Man får tacka
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Efraim Barkbit
    Bedhead skrev 2015-07-22 10:25:14 följande:

Hade för många år sedan (när jag senast var aktiv här) en crush på Ernst Hugo.

Tyvärr obesvarat

Oj, får tacka för komplimangen och undrar hur jag skall be om ursäkt
  • Anonym (badsugen)

Just det , gärna en kaffe med Ernst Hugo också att få en förklaring till bylinen. Vissa bylines blir jag nyfiken på, andra som Antons är creepy och Rongas räcker för att bli småkär.

• Vlad

Jag har haft många genom åren. Men egentligen är det nog inte crushar utan helt enkelt människor jag har kommit att gilla väldigt mycket

Det är en intressant mekanism det där, när man inte vet vilka människor är som på forum. Ibland så vinner de på att man lär känna dem bättre och ibland förlorar de på det.

• Efraim Barkbit
    Anonym (badsugen) skrev 2015-07-22 11:23:57 följande:

Just det , gärna en kaffe med Ernst Hugo också att få en förklaring till bylinen. Vissa bylines blir jag nyfiken på, andra som Antons är creepy och Rongas räcker för att bli småkär.

Kaffe är gott. Skriv in Postbanken + Ernst Hugo på Youtube
  • nokitus
    Vlad skrev 2015-07-22 11:37:08 följande:

Det är en intressant mekanism det där, när man inte vet vilka människor är som på forum. Ibland så vinner de på att man lär känna dem bättre och ibland förlorar de på det.

jadu Vlad....detdär lät inte skrämmande alls med tanke på ditt namn och allt. meeen....hehe...skämt åsido..(hoppas jag) .:p 

Jag gillar den där tjejen som skriver de mest irriterande trådarna. Minns inte vad hon heter, men hon är så attans irriterande att jag inte kan sluta läsa, hon hatar sin pojkvän för att han äter räkor vid köksbordet, och hon vill att han ska skälla ner sitt ex från 9 år tillbaka, samt att han måste handla allt, för hon har ingen bil. 
    Hon är en fängslande person tycker jag...och jag skulle såå vilja se henne i verkligheten. Hon borde börja ha seminarium, "hur man är onödig". Jag skulle gå. 
Svar på tråden Har du någon FL-crush?