• Anonym (hoho)

Har du någon FL-crush?

Måste erkänna att jag, precis som halva FL, hade en liten crush på Anton ett tag.
    Den gick snabbt över dock. Just nu har jag en crush på Aniiee.

Ni då? 

• Svar på tråden Har du någon FL-crush?
  • Anonym (Ha ha)

Är säkert ovan nämnda som kommenterat sig själva anonymt.

• Konstatera
    Konservativ skrev 2015-07-21 15:06:51 följande:

Jag har en crush men tänker inte säga vem det är.

Tack så mycket.

Jag har själv en cruch på den där konstatera. Verkar vara en riktigt skön snubbe alltså
  • Anonym (Hemlis)
    Anonym (Hemlig) skrev 2015-07-21 23:32:47 följande:
    Tycka olika kan vi göra men din andra invändning förstår jag inte. Varför skulle en inte kunna ha en crush på någon som inte låter sig inordnas i ett binärt könssystem? Maken till inskränkthet!
    Vadå en?
    Det är ju fler som gillar Aniiee!

Själv gillar jag en hemlig person, hon skriver inte så ofta men när hon väl gör det!!!
  • äsch

Loggar typ aldrig in här längre, men läser ganska ofta. Men jag kände att jag var tvungen att logga in nu och ge min tribute till Anton! Åh! :)

• Anonym (Kjell)

Men eeew varför gillar alla Anton? Hans inlägg är ju skitstöriga med tusen radbrytingar, fetningar och väldigt många ord för att komma till poängen. Poängen är dessutom allt som oftast mer eller mindre ot.

• Anonym (Ego-gödar-tråd)
    Anonym (Ha ha) skrev 2015-07-21 15:45:15 följande:

Är säkert ovan nämnda som kommenterat sig själva anonymt.

Precis vad jag tror!!! Inte finns det väl någon som faktiskt gillar de här människorna, jag menar karikatyrerna, på FL?
  • Anonym (Ego-gödar-tråd)

Mikipiki är iaf den vackraste och verkar hyfsat ödmjuk.

Finns en snygg snubbe också men vet inte hurdan han är som person.

Jag gillar ingen FL-personlighet tillräckligt mycket för att nämna dom här.

• Anonym (hoho)
    Anonym (Kjell) skrev 2015-07-21 23:56:16 följande:
    Men eeew varför gillar alla Anton? Hans inlägg är ju skitstöriga med tusen radbrytingar, fetningar och väldigt många ord för att komma till poängen. Poängen är dessutom allt som oftast mer eller mindre ot.
    Han skriver lite speciellt ja, men jag tror det är en del av hans charm, haha. Hur han orkar vet jag dock inte.
    Jag tycker han verkar vara en genomsnäll människa, det är därför jag gillar honom. Det finns alldeles för få såna idag.
  • Anonym (många)

Vad typiskt att just mitt inlägg skulle plockas bort.....

Svar på tråden Har du någon FL-crush?