• Anonym (hoho)

Har du någon FL-crush?

Måste erkänna att jag, precis som halva FL, hade en liten crush på Anton ett tag.
    Den gick snabbt över dock. Just nu har jag en crush på Aniiee.

Ni då? 

• Svar på tråden Har du någon FL-crush?
  • HejPippi

Nu spammar jag tråden men kan inte sova och är uttråkad... Glömde skriva Zarch! En av mina absoluta favoriter.

• taquine
    Anonym (hoho) skrev 2015-07-22 03:03:17 följande:
    Där måste jag nog hålla med dig. Ogillar honom inte men tycker att han verkar vara allmänt dryg. Men vad vet jag.
    Det är väl det som är så charmigt, denna dryghet..  
    Två som nämns här ger mig kalla kårar av olust , så tänk  vad smaken kan vara olika .

Själv har jag småcrusher titt som tätt , men några ligger mig varmare om hjärtat faktiskt 
    Goodness me
  • Anonym (Igelkotten)

Den här konstatera verkar vara riktigt skön

• MammAmma
    HejPippi skrev 2015-07-22 03:00:17 följande:

Nu spammar jag tråden men kan inte sova och är uttråkad... Glömde skriva Zarch! En av mina absoluta favoriter.

Zarch måste nog vara min FL-crush nr 1! :P
  • Mizzteaze
    MammAmma skrev 2015-07-22 08:19:41 följande:

Zarch måste nog vara min FL-crush nr 1! :P

Japp! Min med!
  • Mizzteaze

Det finns en hel del.. både kvinnor och män som jag är förtjust i, alla har sina unika sätt att uttrycka sig på och det eggar alltid lite extra! Flört 

• Anonym (Miss)

Smecker. Verkar så intelligent och dominant.

• Anonym (badsugen)

Mattias39 är en favorit. Andra är doldisar och får så förbli. Det är många jag skulle vilja ta en kaffe med bara för att se vem personen är, bland annat Smecker.

• Bedhead

Hade för många år sedan (när jag senast var aktiv här) en crush på Ernst Hugo.

Tyvärr obesvarat

It´s better to have loved and lost than to live with a fucking psycho for the rest of your life
Svar på tråden Har du någon FL-crush?