Har du någon FL-crush?
Måste erkänna att jag, precis som halva FL, hade en liten crush på Anton ett tag.
Den gick snabbt över dock. Just nu har jag en crush på Aniiee.
Ni då?
Måste erkänna att jag, precis som halva FL, hade en liten crush på Anton ett tag.
Den gick snabbt över dock. Just nu har jag en crush på Aniiee.
Ni då?
Och hur TUSAN kunde jag glömma HH???? Där har vi en kvinna som heter duga!
Djärv, rolig, galen och alldeles, alldeles underbar!
Jag gillar såna som kan föra saklig debatt vare sig åsikten i sakfrågan är olika eller ej och som har tänkt över sitt ställningstagande ordentligt och framför allt som inte sjunker till de andras låga nivå när de tykar sig och hoppar på. Därav Jennie med ie
Det är ju just det. Oh God, the horror when you forget to mention someone
HH? Är det den där häckhäxan? Måste säga att jag diggar henne, härligt naturbarn som skriver öppet och verkar vara varm.
Andra som jag gillar att läsa inlägg från är den där Jaded och Taquine. Det är befriande att läsa inlägg från folk som faktiskt vågar sticka ut. Äh jag diggar många så kan inte nämna alla.
Sedan så får jag hissa och dissa herr Konstatera, har kommit på att vi är polare sen lång tid privat. Underbart rolig och charmig snubbe i verkligheten, däremot kan jag ju inte direkt säga att det framkommit här. Förlåt om jag nu dödade din kvinnohatande image, du får ta det med mig om du blir sur.
Så, nu har jag bekräftat några...inte bara sågat.
Men alltså, är det ett tecken på misslyckande att man inte finns med på någons lista här!? Inte en enda som har den goda smaken att gilla mej!
Risigt till? Som ogillade då? Ja antagligen, så blir det om man syns mycket här.
Har man självdistans så kan man ta det, man ska inte sticka ut hakan på offentliga forum om man inte kan ta en verbal "hurring".
Provocera anonymt är som att örfila någon med fjun, med andra ord så effekten blir lika med noll. Anonyma funktionen är helt åt skogen enligt mig, man är ju anonym ändå (om man inte är så dum och reggar sig med fullständigt namn och adress då).
dom mest omnämnda Anton, Anniie och Smecker borde ligga risigt till att vara en döende bichon frise enligt dig, menade jag
Men alltså, är det ett tecken på misslyckande att man inte finns med på någons lista här!? Inte en enda som har den goda smaken att gilla mej!