Har du någon FL-crush?
Måste erkänna att jag, precis som halva FL, hade en liten crush på Anton ett tag.
Den gick snabbt över dock. Just nu har jag en crush på Aniiee.
Ni då?
Måste erkänna att jag, precis som halva FL, hade en liten crush på Anton ett tag.
Den gick snabbt över dock. Just nu har jag en crush på Aniiee.
Ni då?
Oj, ja det lät kanske lite ... blodigt :D
Jag menade såklart att mitt intryck av vissa vinner på det och mitt intryck av andra förlorar på det - alla jag potentiellt kan lära känna bättre, ni behöver inte vara oroliga för att jag ska döda er!
Oj, ja det lät kanske lite ... blodigt :D
Jag menade såklart att mitt intryck av vissa vinner på det och mitt intryck av andra förlorar på det - alla jag potentiellt kan lära känna bättre, ni behöver inte vara oroliga för att jag ska döda er!
Det klagas mycket på Anton. Kan bara konstatera att han är en hyvens och rekorderlig karl!
Stämmer in i kören om en fika med Ernst Hugo
Taquine är min
Det klagas mycket på Anton. Kan bara konstatera att han är en hyvens och rekorderlig karl!
En gång i tiden hade jag en crush på Smecker, vilket inte är så konstigt eftersom han är en härlig person. Om crushen bara ska vara en online crush så har jag sådana av olika slag! Fjärilvingad är öppen och härlig, Anton är charmig och som vissa säger har han långa formuleringar, vilket faktiskt inte alls stör mig utan snarare gör hans texter intressanta att läsa.
Det finns många här som jag imponeras av, ibland främst för sättet de skriver snarare än vad de skriver.
Stämmer in i kören om en fika med Ernst Hugo