Har du någon FL-crush?
Måste erkänna att jag, precis som halva FL, hade en liten crush på Anton ett tag.
Den gick snabbt över dock. Just nu har jag en crush på Aniiee.
Ni då?
Måste erkänna att jag, precis som halva FL, hade en liten crush på Anton ett tag.
Den gick snabbt över dock. Just nu har jag en crush på Aniiee.
Ni då?
Det finns så många här som jag tycker om. Några favoriter är Todo nada, Mizzteaze, påven Johanna, sextiotalist , Kolibri12, Haskel, Tom Araya,Kgrrl, Fjärilvingad, HäckHäxan, Kereza, MammAmma, Binary, Lever så, ErnstHugo, Pentra. Neol, Venenum, Ego Lovers och sist men inte minst HasseA.... Finns säkert fler som jag glömt.
Jag förstår också att Schnaa och Smecker är uppskattade för många av deras inlägg är riktigt bra!
Jag förstår även att man kan ha en crush på Aniie för hon verkar onekligen vara en spirituell, smart kvinna med stort hjärta!
Eftersom att denna tråd handlar så mycket om Anton vill jag gärna skriva ett inlägg jag också.
Jag vill börja med att tacka för alla fina ord till både mig och Anton. De värmer mycket.
När jag var ny på familjeliv lade jag märke till Anton och tyckte att han var en kul och härlig typ... Och lite sexig på ett annorlunda sätt.
Jag blev glad när jag såg hans nick i inboxen och jag tyckte direkt om de andra sidor av honom som jag mötte. Ingen av oss var ute efter att träffa någon, men jag tyckte om att växla pm med honom, så vi fortsatte... Allt mer... Fast från början trodde jag att vi var alldeles för olika varandra ....
Så blev vi osams över något, ganska rejält .... Och där och då, kände jag hur jag verkligen mötte Antons sårbarhet, hans styrka och hans lugn. De långa mailen blev många (och helt utan kursiveringen och fetstil) . Det var som att vi båda blottade vårt inre efter det "grälet". Anton ville verkligen möta mig, på riktigt på ett så fint sätt . Det går inte allt förklara ,men det var som att han flyttade in i mitt hjärta.... Och vi började dagligen prata med varandra, långa samtal...
När jag sedan upptäckte att jag, så fort jag upplevde något fint, något roligt, något jobbigt, ville jag bara dela det med Anton... Då förstod jag att det verkligen var allvar!också har vi då roligt tillsammans ... Ja, det var så det startade ...med mannen som började som en FL crush.
Underhållande tråd att spana igenom. Såg att jag nämnts av roligare tjejer än mig som jag själv gillar som sjutton. Ömsesidig FL-crush om man kallar det så?! Sedan finns det flera som jag inte kan nicket på.
Samtidigt så är frågan lite humor. Ställ frågan - vilka ogillar du mest? Samma folk som nämnts här skulle dyka upp där, inklusive mig själv.
Annars så är det nog snarare en nackdel att nämnas i popularitetstrådar, är ett tecken på att man har blivit en hustomte. Resten är ett gäng coola och blodtörstiga vargar, dom "populära" är den där feta och döende bichon frisen som föräldrarna har hemma som alla matar ihjäl med för mycket godis. På ett ungefär!
Underhållande tråd att spana igenom. Såg att jag nämnts av roligare tjejer än mig som jag själv gillar som sjutton. Ömsesidig FL-crush om man kallar det så?! Sedan finns det flera som jag inte kan nicket på.
Samtidigt så är frågan lite humor. Ställ frågan - vilka ogillar du mest? Samma folk som nämnts här skulle dyka upp där, inklusive mig själv.
Annars så är det nog snarare en nackdel att nämnas i popularitetstrådar, är ett tecken på att man har blivit en hustomte. Resten är ett gäng coola och blodtörstiga vargar, dom "populära" är den där feta och döende bichon frisen som föräldrarna har hemma som alla matar ihjäl med för mycket godis. På ett ungefär!
Jag crushar rätt hårt på FL-aren som står i min dusch just nu. I övrigt är det en del jag tycker skriver oerhört bra inlägg - ingen nämnd, ingen shitstorm.
Då ligger nog Smecker och Aniiee riktigt risigt till, och Anton kanske. Bäst att vara anonym.
Skriftlig skulle det stå, inte verbal
Jag crushar rätt hårt på FL-aren som står i min dusch just nu. I övrigt är det en del jag tycker skriver oerhört bra inlägg - ingen nämnd, ingen shitstorm.
Well. När man blir nämnd i dylika trådar är det bara att räkna baklänges från tre innan folk lägger in veto med diverse invektiv
Aniiee
Fjäril
Venenum
Brunhilde...
Och Anton.