Har du någon FL-crush?
Måste erkänna att jag, precis som halva FL, hade en liten crush på Anton ett tag.
Den gick snabbt över dock. Just nu har jag en crush på Aniiee.
Ni då?
Måste erkänna att jag, precis som halva FL, hade en liten crush på Anton ett tag.
Den gick snabbt över dock. Just nu har jag en crush på Aniiee.
Ni då?
Shit alltså, Zarch...du måste med andra ord lida nåt oerhört av att bli omnämnd i denna tråden av alla, du är ju numera legitimerad hustomte på FAMILJELIV. Usch å fy, jag lider verkligen med dig och har full förståelse för att du med all säkerhet blir deprimerad av detta hemska tilltag. Kanske tom djupt deprimerad, du har mitt fulla deltagande här, Zarch. Jag blev också deprimerad en gång....det var någon människa som inte fått sitt morgonkaffe som skrev nåt elakt till mig. Då blev jag väldigt deprimerad så jag vet vad du går igenom nu och du har, som sagt, min fulla sympati, Zarch.
Sen tycker jag gott att du kan kontakta alla, och jag menar ALLA, dessa obetänksamma individer som rosar dig så hejdlöst i en sån här ryggdunkartråd, dom borde min själ ha tillfrågat dig först ifall du skulle känna dig bekväm och tillfreds med att bli omnämnd här och inte ta för givet en sån.....hemsk sak.
Jag skall nämna dig i min aftonbön, jag skall be för dig och din skadade själ att du må läka och komma ut som en starkare människa.
Kram... //Anton
speakers corner förstås!
Jag går alltid in i såna här trådar med lite blandade känslor. Att inte bli omnämnd är ju ett bevis på att man liksom inte räknas bland de populära, så det är klart att det är lite trist, samtidigt är jag lite tacksam för att jag tydligen inte har blivit hustomte på familjeliv. Trots att jag hängt här sedan... 2005 !! Med flera olika identiteter dock, ska erkännas.
Det är väl lite som i verkligheten här, jag håller mig lite på min kant och blir sällan så personlig som krävs för att bli omtyckt av många. Och trots att jag tänker efter riktigt noga kommer jag inte på att jag har någon "FL-crush". De flesta avatarer här som är tillräckligt bekanta för att jag ska lägga dem på minnet ("hustomtarna", då) både gillar jag och inte gillar samtidigt.
Nä, jag tog inte åt mig något av det du skrev, Zarch, inte alls, jag kände däremot att du mellan raderna verkade må riktigt dåligt av att bli omnämnd i en tråd du avskyr som pesten, jag känner helt enkelt ett medlidande med dig här, jag tycker inte en reko, snäll, empatisk och oerhört vänlig människa som dig, Zarch, skall bli utsatt för sådana hemskheter. Helt utan egen förskyllan. Liksom.
Jag har inget emot deprimerade människor, tvärtemot, jag lider med dom, har du tolkat det annorlunda har du feltolkat å det grövsta.
Bamsekram från en människa som verkligen känner med dig, Zarch
//Anton