• Anonym (hoho)

Har du någon FL-crush?

Måste erkänna att jag, precis som halva FL, hade en liten crush på Anton ett tag.
    Den gick snabbt över dock. Just nu har jag en crush på Aniiee.

Ni då? 

• Svar på tråden Har du någon FL-crush?
  • Anton Chigurh
    Zarch skrev 2015-07-23 13:28:24 följande:
    Underhållande tråd att spana igenom. Såg att jag nämnts av roligare tjejer än mig som jag själv gillar som sjutton. Ömsesidig FL-crush om man kallar det så?! Sedan finns det flera som jag inte kan nicket på.

Samtidigt så är frågan lite humor. Ställ frågan - vilka ogillar du mest? Samma folk som nämnts här skulle dyka upp där, inklusive mig själv. smile1.gif

Annars så är det nog snarare en nackdel att nämnas i popularitetstrådar,

är    ett tecken på att man har blivit en hustomte.

Resten är ett gäng coola och blodtörstiga vargar, dom "populära" är den där feta och döende bichon frisen som föräldrarna har hemma som alla matar ihjäl med för mycket godis. På ett ungefär!
    Shit alltså, Zarch...du måste med andra ord lida nåt oerhört av att bli omnämnd i denna tråden av alla, du är ju numera legitimerad hustomte på FAMILJELIV. Usch å fy, jag lider verkligen med dig och har full förståelse för att du med all säkerhet blir deprimerad av detta hemska tilltag. Kanske tom djupt deprimerad, du har mitt fulla deltagande här, Zarch. Jag blev också deprimerad en gång....det var någon människa som inte fått sitt morgonkaffe som skrev nåt elakt till mig. Då blev jag väldigt deprimerad så jag vet vad du går igenom nu och du har, som sagt, min fulla sympati, Zarch. console.gif

Sen tycker jag gott att du kan kontakta alla, och jag menar ALLA, dessa obetänksamma individer som rosar dig så hejdlöst i en sån här ryggdunkartråd, dom borde min själ ha tillfrågat dig först ifall du skulle känna dig bekväm och tillfreds med att bli omnämnd här och inte ta för givet en sån.....hemsk sak.

Jag skall nämna dig i min aftonbön, jag skall be för dig och din skadade själ att du må läka och komma ut som en starkare människa.  

Kram... //Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Konstatera
    Anton Chigurh skrev 2015-07-24 13:30:11 följande:
    Mmm, så du menar att ifall jag tycker någon skriver på ett lite annorlunda sätt, kanske intressant, kanske utmanande, kanske extra begåvat...vad fan vet jag, denna någon finner jag iaf intressant och därför gillar jag denna medlemmen lite mer än det "vanliga" klientelet, så skall jag skämmas för detta !!!

Herregud....

Och av någon besynnerlig anledning så är det till 99,98 % bitterfittor och mindre populära medlemmar som lägger fram dylika åsikter. Mycket märkligt sammanträffande.

Kram för helvete //Anton littleman1.gifFörresten, visst är jag fin på bilden jag la in tidigare.....

useless.gif
    Gollumbilden? Jo den var jätte fin!
  • Anton Chigurh
    Konstatera skrev 2015-07-24 18:27:49 följande:
    Gollumbilden? Jo den var jätte fin!
    Tack. Jag tror jag blev lite glad nu.hangin.gif
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2015-07-24 18:43:24 följande:
    Tack. Jag tror jag blev lite glad nu.
    Jo, jag har tänkt efter. Jag blev glad. Tack. Igen då.

Kram //Antonjumpmove
  • Zarch
    Anton Chigurh skrev 2015-07-24 18:26:02 följande:

Shit alltså, Zarch...du måste med andra ord lida nåt oerhört av att bli omnämnd i denna tråden av alla, du är ju numera legitimerad hustomte på FAMILJELIV. Usch å fy, jag lider verkligen med dig och har full förståelse för att du med all säkerhet blir deprimerad av detta hemska tilltag. Kanske tom djupt deprimerad, du har mitt fulla deltagande här, Zarch. Jag blev också deprimerad en gång....det var någon människa som inte fått sitt morgonkaffe som skrev nåt elakt till mig. Då blev jag väldigt deprimerad så jag vet vad du går igenom nu och du har, som sagt, min fulla sympati, Zarch. 

Sen tycker jag gott att du kan kontakta alla, och jag menar ALLA, dessa obetänksamma individer som rosar dig så hejdlöst i en sån här ryggdunkartråd, dom borde min själ ha tillfrågat dig först ifall du skulle känna dig bekväm och tillfreds med att bli omnämnd här och inte ta för givet en sån.....hemsk sak.

Jag skall nämna dig i min aftonbön, jag skall be för dig och din skadade själ att du må läka och komma ut som en starkare människa.  

Kram... //Anton

Hörde jag en fluga som surrade? Eller är det möjligtvis en överkänslig primadonna som stoppat ut huvudet ur arslet och vaknat till liv?

Uppenbarligen så tog du iallafall åt dig av det jag skrev. Skrivet mest med glimten i ögat, syftade dessutom på mig själv. Kanske inte framkom riktigt, men klart att vi är "hustomtar".

Och vad har du egentligen emot deprimerade människor Anton? Tänk om jag blir jätteledsen nu?

Ditt citat i din "sidonot" är däremot väldigt bra, där fick du till det...........alltid något.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2015-07-24 18:48:11 följande:
    Jo, jag har tänkt efter. Jag blev glad. Tack. Igen då.

jumpmove

Kram //Anton
    Att bli jämförd med Gollum är det största som hänt mig här på FAMILJELIV, Gollum är  ju en HERO av absolut största och fetaste kaliber, det är ju fan Gollum som räddar hela förbannade skiten, han räddar miljontals från ett liv i mörker och elände, Gollum ÄR den som ser till att The One Ring blir förstörd. 

Gollum är en hjälte. Gollum är en av dom största genom tiderna, hur många har räddat miljoner och åter miljoner människor genom att osjälviskt offra sitt eget liv. Det säger jag bara !!!

Tack Konstatera , jag känner mig som en bättre människa efter detta. Jag känner mig som en....sann hjälte.

Stor och innerlig kramcute smileys hug emoticon....//Anton
  • Palestrina

Jag går alltid in i såna här trådar med lite blandade känslor. Att inte bli omnämnd är ju ett bevis på att man liksom inte räknas bland de populära, så det är klart att det är lite trist, samtidigt är jag lite tacksam för att jag tydligen inte har blivit hustomte på familjeliv. Trots att jag hängt här sedan... 2005 !! Med flera olika identiteter dock, ska erkännas.

Det är väl lite som i verkligheten här, jag håller mig lite på min kant och blir sällan så personlig som krävs för att bli omtyckt av många. Och trots att jag tänker efter riktigt noga kommer jag inte på att jag har någon "FL-crush". De flesta avatarer här som är tillräckligt bekanta för att jag ska lägga dem på minnet ("hustomtarna", då) både gillar jag och inte gillar samtidigt.

• Anton Chigurh
    Zarch skrev 2015-07-24 18:50:17 följande:
    Hörde jag en fluga som surrade? Eller är det möjligtvis en överkänslig primadonna som stoppat ut huvudet ur arslet och vaknat till liv?

Uppenbarligen så tog du iallafall åt dig av det jag skrev. smile1.gif Skrivet mest med glimten i ögat, syftade dessutom på mig själv. Kanske inte framkom riktigt, men klart att vi är "hustomtar".

Och vad har du egentligen emot deprimerade människor Anton? Tänk om jag blir jätteledsen nu?

Ditt citat i din "sidonot" är däremot väldigt bra, där fick du till det...........alltid något. smile2.gif
    Nä, jag tog inte åt mig något av det du skrev, Zarch, inte alls, jag kände däremot att du mellan raderna verkade må riktigt dåligt av att bli omnämnd i en tråd du avskyr som pesten, jag känner helt enkelt ett medlidande med dig här, jag tycker inte en reko, snäll, empatisk och oerhört vänlig människa som dig, Zarch, skall bli utsatt för sådana hemskheter. Helt utan egen förskyllan. Liksom. 

Jag har inget emot deprimerade människor, tvärtemot, jag lider med dom, har du tolkat det annorlunda har du feltolkat å det grövsta.

Bamsekramhug from behind emoticon från en människa som verkligen känner med dig, Zarch

//Anton
  • Zarch
    Anton Chigurh skrev 2015-07-24 19:06:43 följande:

Nä, jag tog inte åt mig något av det du skrev, Zarch, inte alls, jag kände däremot att du mellan raderna verkade må riktigt dåligt av att bli omnämnd i en tråd du avskyr som pesten, jag känner helt enkelt ett medlidande med dig här, jag tycker inte en reko, snäll, empatisk och oerhört vänlig människa som dig, Zarch, skall bli utsatt för sådana hemskheter. Helt utan egen förskyllan. Liksom. 

Jag har inget emot deprimerade människor, tvärtemot, jag lider med dom, har du tolkat det annorlunda har du feltolkat å det grövsta.

Bamsekram från en människa som verkligen känner med dig, Zarch

//Anton

Vem har sagt att jag avskyr den här tråden? Tvärtom, jag är riktigt sensationslysten. Så du kan fortsätta med dina sarkastiska kommentarer, nästan lite sött.

Men sträck på dig och var stolt, du är ju den mest "populära" av oss alla?

Du kör ju på det vinnande konceptet helt enkelt - spamma emojis och floskiga kärlekskommentarer om frugan istället för till henne....det kommer man långt med. Hur lång soffa har ni därhemma förresten?

Så kjam tebax.
Svar på tråden Har du någon FL-crush?