Har du någon FL-crush?
Måste erkänna att jag, precis som halva FL, hade en liten crush på Anton ett tag.
Den gick snabbt över dock. Just nu har jag en crush på Aniiee.
Ni då?
Måste erkänna att jag, precis som halva FL, hade en liten crush på Anton ett tag.
Den gick snabbt över dock. Just nu har jag en crush på Aniiee.
Ni då?
Har jag lovat. Så har jag. Så...
Varsegod, Zarch
Världens vackraste hustomte. Hur lätt som helst...
Må din söndag bli en formidabel söndag. Obs din söndag. Om vissa andra har en hangover från helvetet kunde jag inte bry mig mindre. Tvärtom.
Men det hoppas jag sannerligen inte att det gäller dig.
Nu skall jag åka å träna. En lekamen som min kräver sitt för att se ut så som den gör.
Kram din //Anton
Förresten har jag en CRUSH på Konstatera, jag tror mig veta vem han är, och har jag rätt, så är han en av mina största idoler här på FAMILJELIV.
@Zarch fick bilden önskad effekt då? Citat " jag tror du kommer bli lite lycklig när du ser hur en riktig hustomte kan ta sig ut."
Kanske fungerar den som skrämselpropaganda. Är barnen olydiga kan man alltid ta fram bilden på "tomten".
@Zarch fick bilden önskad effekt då? Citat " jag tror du kommer bli lite lycklig när du ser hur en riktig hustomte kan ta sig ut."
Kanske fungerar den som skrämselpropaganda. Är barnen olydiga kan man alltid ta fram bilden på "tomten".
Det var en förbaskat obehaglig bild. En lätt hotfull maskerad man som spänner musklerna och har halvstånd?? Är syftet att väcka skräck eller åtrå?
Jag hade stavat snabbare än självaste Vasa.