Har du någon FL-crush?
Måste erkänna att jag, precis som halva FL, hade en liten crush på Anton ett tag.
Den gick snabbt över dock. Just nu har jag en crush på Aniiee.
Ni då?
Måste erkänna att jag, precis som halva FL, hade en liten crush på Anton ett tag.
Den gick snabbt över dock. Just nu har jag en crush på Aniiee.
Ni då?
Är du säker??
Ja där håller jag med , både molly och smulpaj verkar kloka och vettiga ! Sen inte att förglömma La lola och lövet som alltid skriver bra inlägg.
Två män som alltid skriver bra är radwanska och Johan 75 , nog att vi har olika åsikter i en viss fråga men annars har de väldigt insiktsfulla inlägg;)
Haha ja visst är det så . Nu kände jag mig ännu mer bitterfittad och gammal. Själv då? Dina inlägg liksom sprudlar och anonym på köpet också ...
Onödig kommentar, använder samma språkbruk som herrn innan - bitterfitta. Förnya er, eller skippa anonymiteten. Vågar vi så vågar väl du?
Ett utvik i Lektyr till så har du boken full med guldstjärnor.
Vakna för bövelen, 70-talet är över.
Jösses, det här var oväntat, jag hade varit mer än nöjd med en femtedel av svaren, detta är ju inte vettigt, tänk att ni skulle gå rakt i fällan, hela BFK, det var en synnerligen glad överraskning.
Jag gillar inte tjurfäktning, inte alls, men, detta....DET GILLAR JAG
Jag måste ha fått över 20 (TJUGO) inlägg som respons på min fina bild !!!
Tack.....TACK SÅ MYCKET, tamejtusen om inte jag känner attjag har fått en CRUSCH på er allihopa efter detta. Ni är underbara.
Bamsekram //Anton