Har du någon FL-crush?
Måste erkänna att jag, precis som halva FL, hade en liten crush på Anton ett tag.
Den gick snabbt över dock. Just nu har jag en crush på Aniiee.
Ni då?
Måste erkänna att jag, precis som halva FL, hade en liten crush på Anton ett tag.
Den gick snabbt över dock. Just nu har jag en crush på Aniiee.
Ni då?
Jag hade stavat snabbare än självaste Vasa.
Smisk? Jag hoppas jag får det! Ju hårdare desto bättre!
Förstår inte skämteriet hår i slutet av tråden. Karln är ett muskelpaket! Det är väl inte så illa? Visserligen verkar tomteluvan vara stoppad med en trafikkon modell medium men iaf.
Förstår inte skämteriet hår i slutet av tråden. Karln är ett muskelpaket! Det är väl inte så illa? Visserligen verkar tomteluvan vara stoppad med en trafikkon modell medium men iaf.
Jag tror faktiskt INTE att det är ett skämt. Handlar mer om att chockera och förvåna när ingenting annat fungerar.
Var inne på din linje förr, men tror numera att det handlar om en förvuxen Peter pan-pojke som sniffat på tok för mycket anabola istället för finkultur.
Det syns verkligen väldigt väl när man ser vilka personen i fråga omger sig med. Kaka söker maka, heter det visst.