Har du någon FL-crush?
Måste erkänna att jag, precis som halva FL, hade en liten crush på Anton ett tag.
Den gick snabbt över dock. Just nu har jag en crush på Aniiee.
Ni då?
Måste erkänna att jag, precis som halva FL, hade en liten crush på Anton ett tag.
Den gick snabbt över dock. Just nu har jag en crush på Aniiee.
Ni då?
Jag blev jävligt intresserad av två kvinnor här på FL beroende på vad och hur de skriver. Utmanande, självutlämnande och intelligenta inlägg med själ och integritet. Iofs många som är läsvärda och intressanta här men dessa två stack ut extra mycket för mig.
Den ena är (var) Agridulce, den andra vet att att jag menar henne... ;)
Jag ser det lite som när människor håller på med någon fånig lek.
Alternativen är:
- Hoppa in i leken och ha kul
- Strunta i de som leker och göra något man tycker är mer intressant
- Tala om för de som leker vilken oerhört fånig lek de leker och stå eventuellt kvar och argumentera med dem om varför det är fånigt.
(Själv ägnar jag mig åt mittenvarianten förutom att jag ger leken ett igenkännande leende då jag själv har varit med och lekt sådana här lekar en gång i tiden)
PrimitivMan <3
Alla har väl bara dött ändå.
Anton ????
Det finns så många här som jag tycker om. Några favoriter är Todo nada, Mizzteaze, påven Johanna, sextiotalist , Kolibri12, Haskel, Tom Araya,Kgrrl, Fjärilvingad, HäckHäxan, Kereza, MammAmma, Binary, Lever så, ErnstHugo, Pentra. Neol, Venenum, Ego Lovers och sist men inte minst HasseA.... Finns säkert fler som jag glömt.
Jag förstår också att Schnaa och Smecker är uppskattade för många av deras inlägg är riktigt bra!
Jag förstår även att man kan ha en crush på Aniie för hon verkar onekligen vara en spirituell, smart kvinna med stort hjärta!