Inlägg från: Vlad |Visa alla inlägg
  • Vlad

Har du någon FL-crush?

Jag har haft många genom åren. Men egentligen är det nog inte crushar utan helt enkelt människor jag har kommit att gilla väldigt mycket

Det är en intressant mekanism det där, när man inte vet vilka människor är som på forum. Ibland så vinner de på att man lär känna dem bättre och ibland förlorar de på det.

• Vlad
    nokitus skrev 2015-07-22 11:51:43 följande:
    jadu Vlad....detdär lät inte skrämmande alls med tanke på ditt namn och allt. meeen....hehe...skämt åsido..(hoppas jag) .:p

Oj, ja det lät kanske lite ... blodigt :D

Jag menade såklart att mitt intryck av vissa vinner på det och mitt intryck av andra förlorar på det - alla jag potentiellt kan lära känna bättre, ni behöver inte vara oroliga för att jag ska döda er!

• Vlad
    nokitus skrev 2015-07-22 12:07:06 följande:
    Hann ju nästan bli nervös:D 

Men jag förstår vad du menar :D Men jag kände mej tvungen att kommentera när du i princip bjöd på det:D:D 
    Varsågod
  • Vlad

Jag ser det lite som när människor håller på med någon fånig lek.

Alternativen är: 

- Hoppa in i leken och ha kul
    - Strunta i de som leker och göra något man tycker är mer intressant
    - Tala om för de som leker vilken oerhört fånig lek de leker och stå eventuellt kvar och argumentera med dem om varför det är fånigt.

(Själv ägnar jag mig åt mittenvarianten förutom att jag ger leken ett igenkännande leende då jag själv har varit med och lekt sådana här lekar en gång i tiden) 

Svar på tråden Har du någon FL-crush?