• Anonym (hoho)

Har du någon FL-crush?

Måste erkänna att jag, precis som halva FL, hade en liten crush på Anton ett tag.
    Den gick snabbt över dock. Just nu har jag en crush på Aniiee.

Ni då? 

• Svar på tråden Har du någon FL-crush?
  • Anonym (Ego-gödar-tråd)

Varför är det påfallande ofta samma namn som nämns i de här trådarna? Bryr mig inte om de sk rösterna från anonyma. Patetiskt sätt att göra reklam för sig själv.

• Anonym (qq)
    Anonym (mångafler) skrev 2015-07-22 00:35:43 följande:
    Inte direkt för tillfället, finns en del jag uppskattar mer än andra. Jag har haft en liten crush på flera här tidigare, men de flesta av dem skriver inte längre här på FL. 
    En som jag undrar lite vem det människan bakom signaturen är verklighetsförmedligen. 
    Vilka då som inte finns här? Har någon/några men ha rinte sett dem på ett tag. Som skrev här för några år sen 
  • HejPippi
    Anonym (Schnaaa) skrev 2015-07-22 01:24:51 följande:

Du är också bra!

Haha, oj tack!
  • HejPippi
    Anonym (Ego-gödar-tråd) skrev 2015-07-22 01:47:19 följande:

Varför är det påfallande ofta samma namn som nämns i de här trådarna? Bryr mig inte om de sk rösterna från anonyma. Patetiskt sätt att göra reklam för sig själv.

Det är ju ofta nick som är aktiva på FL, ser inget konstigt i det alls..
  • HejPippi
    Anonym (Ego-gödar-tråd) skrev 2015-07-22 01:47:19 följande:

Dessutom har ju de flesta rätt... Aniiee t ex är ju rätt fantastisk. Inte konstigt att det är några stycken som utmärker sig.
  • Anonym (Schnaaa)
    HejPippi skrev 2015-07-22 01:48:35 följande:

Haha, oj tack!

Så lite så! Synd att din sida inte är publik.
  • HejPippi
    Anonym (Schnaaa) skrev 2015-07-22 01:57:13 följande:
    Så lite så! Synd att din sida inte är publik.
    Jaså? Jag trodde att den var det... Å andra sidan finns det inte så mycket att se där :) Hur ändrar man det förresten? OT, jag vet...
  • Anonym (Schnaaa)
    HejPippi skrev 2015-07-22 02:18:14 följande:

Jaså? Jag trodde att den var det... Å andra sidan finns det inte så mycket att se där :) Hur ändrar man det förresten? OT, jag vet...

Använd Familjeliv:s datoranpassade sida, tryck sedan på "Hem" och därefter "Inställningar", kryssa sedan i "Alla" på frågan "Vem kan komma åt mina publika sidor?".
  • HejPippi
    Anonym (Schnaaa) skrev 2015-07-22 02:35:04 följande:
    Använd Familjeliv:s datoranpassade sida, tryck sedan på "Hem" och därefter "Inställningar", kryssa sedan i "Alla" på frågan "Vem kan komma åt mina publika sidor?".
    Tack Solig
  • Anonym (Schnaaa)
    HejPippi skrev 2015-07-22 02:41:16 följande:

Tack 

Återigen: Så lite så!
Svar på tråden Har du någon FL-crush?