• Anonym (hoho)

Har du någon FL-crush?

Måste erkänna att jag, precis som halva FL, hade en liten crush på Anton ett tag.
    Den gick snabbt över dock. Just nu har jag en crush på Aniiee.

Ni då? 

• Svar på tråden Har du någon FL-crush?
  • Anonym (Hemlig)
    Anonym (Hemlis) skrev 2015-07-21 23:37:14 följande:
    Vadå en?
    Det är ju fler som gillar Aniiee!

Själv gillar jag en hemlig person, hon skriver inte så ofta men när hon väl gör det!!!
    Ordet en används här som ett indefinit pronomen, det syftar alltså inte på en person utan på folk i allmänhet.
  • lövet2

Jag har haft en mycket platonisk liten crush på fisken. Han är väldigt ung, men jag gillar verkligen hans hjärna ...

• Penida

Den där med  alla stora bokstäver i nicket som jag inte kommer ihåg namnet på nu, började på C i alla fall. Nån som vet vem jag talar om?

Avskyr CIO-metoder
  • Anonym (mångafler)

Inte direkt för tillfället, finns en del jag uppskattar mer än andra. Jag har haft en liten crush på flera här tidigare, men de flesta av dem skriver inte längre här på FL. 
    En som jag undrar lite vem det människan bakom signaturen är verklighetsförmedligen. 

• Anonym (mångafler)
    Penida skrev 2015-07-22 00:31:58 följande:
    Den där med  alla stora bokstäver i nicket som jag inte kommer ihåg namnet på nu, började på C i alla fall. Nån som vet vem jag talar om?
    Ja det är fisken som Lövet2 skrev om ovan. Hans nick börjar CDSJ-följtavtusenandrabokstäver.
  • Anonym (Hemlig)

CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE?
  • Kim Possible
    lövet2 skrev 2015-07-22 00:25:46 följande:

Jag har haft en mycket platonisk liten crush på fisken. Han är väldigt ung, men jag gillar verkligen hans hjärna ...

Ni är inte ensamma...
  • Penida
    Anonym (Hemlig) skrev 2015-07-22 00:41:06 följande:
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE?
    Tack, precis.
    Avskyr CIO-metoder
Svar på tråden Har du någon FL-crush?