Inlägg från: Efraim Barkbit |Visa alla inlägg
  • Efraim Barkbit

Har du någon FL-crush?

choklad skrev 2015-07-22 10:43:01 följande:

Anton tycker jag mest är obehaglig, får inga bra vibbar av honom. Däremot crushar jag lite på Ernst Hugo varje gång han skriver. Och Sportpappan som alltid ger korrekta svar på ekonomidelen där jag hänger en del. Gillar intelligenta personer helt enkelt!

Man får tacka
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Efraim Barkbit
    Bedhead skrev 2015-07-22 10:25:14 följande:

Hade för många år sedan (när jag senast var aktiv här) en crush på Ernst Hugo.

Tyvärr obesvarat

Oj, får tacka för komplimangen och undrar hur jag skall be om ursäkt
  • Efraim Barkbit
    Anonym (badsugen) skrev 2015-07-22 11:23:57 följande:

Just det , gärna en kaffe med Ernst Hugo också att få en förklaring till bylinen. Vissa bylines blir jag nyfiken på, andra som Antons är creepy och Rongas räcker för att bli småkär.

Kaffe är gott. Skriv in Postbanken + Ernst Hugo på Youtube
  • Efraim Barkbit

Det klagas mycket på Anton. Kan bara konstatera att han är en hyvens och rekorderlig karl!

• Efraim Barkbit
    MammAmma skrev 2015-07-22 12:31:16 följande:

Stämmer in i kören om en fika med Ernst Hugo

Goosh mycke fika då. Tack du har en underbart skön och avslappnad hållning i många frågor mammaamma !
  • Efraim Barkbit
    Celines Essence skrev 2015-07-23 12:41:08 följande:

Det finns så många här som jag tycker om. Några favoriter är Todo nada, Mizzteaze, påven Johanna, sextiotalist , Kolibri12, Haskel, Tom Araya,Kgrrl, Fjärilvingad, HäckHäxan, Kereza, MammAmma, Binary, Lever så, ErnstHugo, Pentra. Neol, Venenum, Ego Lovers och sist men inte minst HasseA.... Finns säkert fler som jag glömt.

Jag förstår också att Schnaa och Smecker är uppskattade för många av deras inlägg är riktigt bra!

Jag förstår även att man kan ha en crush på Aniie för hon verkar onekligen vara en spirituell, smart kvinna med stort hjärta!

Tack Celine
Svar på tråden Har du någon FL-crush?