Inlägg från: nokitus |Visa alla inlägg
  • nokitus

Har du någon FL-crush?

Vlad skrev 2015-07-22 11:37:08 följande:

Det är en intressant mekanism det där, när man inte vet vilka människor är som på forum. Ibland så vinner de på att man lär känna dem bättre och ibland förlorar de på det.

jadu Vlad....detdär lät inte skrämmande alls med tanke på ditt namn och allt. meeen....hehe...skämt åsido..(hoppas jag) .:p 

Jag gillar den där tjejen som skriver de mest irriterande trådarna. Minns inte vad hon heter, men hon är så attans irriterande att jag inte kan sluta läsa, hon hatar sin pojkvän för att han äter räkor vid köksbordet, och hon vill att han ska skälla ner sitt ex från 9 år tillbaka, samt att han måste handla allt, för hon har ingen bil. 
    Hon är en fängslande person tycker jag...och jag skulle såå vilja se henne i verkligheten. Hon borde börja ha seminarium, "hur man är onödig". Jag skulle gå. 
  • nokitus
    Vlad skrev 2015-07-22 11:57:07 följande:

Oj, ja det lät kanske lite ... blodigt :D

Jag menade såklart att mitt intryck av vissa vinner på det och mitt intryck av andra förlorar på det - alla jag potentiellt kan lära känna bättre, ni behöver inte vara oroliga för att jag ska döda er!

Hann ju nästan bli nervös:D 

Men jag förstår vad du menar :D Men jag kände mej tvungen att kommentera när du i princip bjöd på det:D:D 
  • nokitus
    Anonym (Mira) skrev 2015-07-22 15:28:22 följande:

Vilken tjej är det?

Jag tror hon oftast är anonym. Och i flera trådar har hon svarat sej själv...det är rent underhållande att se henne bli arg på sina egna kommentarer:)
Svar på tråden Har du någon FL-crush?