Nystjärna skrev 2015-09-23 12:13:04 följande:
Idag mår jag ganska bra,hurra!! :) Men då äter jag 3 lergigan om dagen och en postafen på morgonen och en postafen på kvällen. Blir väldigt trött men mår inte så illa iallafall :) Kan känna av illamåendet lite när lergiganen börjar gå ut eller jag inte ätit. Så höll på att kräkas men så blev det inte. Så framsteg sker :) Visst trött men hellre trött än att gå och må sjukt illa 24/7. Man får vara glad för det lilla. Hoppas det kan hjälpa mig nu och sen vända. Skall till och med försöka greja lite hemma idag,så jag kan trivas och må lite bättre av de med. Hatar oordning och stökigt hem. Men litet glatt och positivt inlägg ifrån mig,hehe var nog väldigt länge sen. Men som sagt lite bättre och det lilla jag mår bättre tänker jag greppa allt jag bara kan!! Hoppas ni andra har okej dag.
Så skönt att du mår lite bättre. Här har det varit en städdag med, helt underbart! Men typ halva huset kvar. Man orkar inte hur mycket som helst på en dag!
Jag kan inte äta något sött, det går inte alls ner. Vilket ju är bra egentligen. Och är fortfarande inte sugen på någonting. Men kan i alla fall äta lite vanlig mat, och det är underbart. Nu var det flera dagar sedan jag kräktes. Härligt!!