bine87 skrev 2015-09-21 11:38:01 följande:
Samma här! Helt sjukt trött hela dagarna. Illamåendet går i vågor. Inte lika illa nu känns det som, eller så har jag helt enkelt bara vant mig och vet hur jag ska hantera det. Jag kräktes igår men inget idag ännu. Jag kan äta men är väldigt petig.
Doftkänsligheten verkar har stabiliserat sig något. Nu kan jag i vilket fall som helst gå på toa utan att spy samtidigt.... Fick ju skippa praktikten då jag inte klarade av alla dofterna. Känns ju mindre kul att hjälpa folk med det mest intima och sen behöva springa därifrån och spy :(
Imorgon ska jag till bm på inskrivningssamtal kl 8. Får se hur det går!
Skönt med inskrivningssamtal för då tar dem ju blodvärde m.m ibland blir man extra trött om järnvärdet är lågt om jag fattat det rätt.
Man blir van efter ett tag. Kommer ihåg när jag väntade dottern då fick jag räkna in ca 1timma kräkande innan jag kunde ta mig till bussen och vidare till jobbet. Helt galet hur man kan vänja sig liksom. Skönt för dig med en spyfri dag än så länge:)
Jag ser fram emot jul i år, då mår man förhoppningsvis så där väldigt bra, är ju i månad 6 då:)