• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Anonym (Blomman)
    Kolan91 skrev 2015-08-01 08:14:34 följande:

Jag skulle tolka det som att ägget släppte under natten. Så just nu befinner den sig med störst sannolikhet i din äggledare så ös i spermier! Flört

Lycka till! (Då jag precis har haft äl så kommer du bland andra vara under samma testperiod och "symtomletar fasen" som jag) Skrattande

Hoppas vi lyckas skapa bebis denna månad (femte försöket för oss) Hur länge har ni försökt?

Kram!

Ja, verkligen hoppas, hoppas! ) Vi är på försök nr 2 med andra barnet. Är det första barnet för er?
  • MoKa

Jag har aldrig riktigt reflekterat kring mina flytningar men ni andra som verkar ha stenkoll, när börjar de bli så man kan "bygga broar"? Jag har enligt p-tracker äl på tisdag och kom in i min fertila period i torsdags men än så länge är de inte det minsta möjligt att göra några broar...

• Elyssa81
    Fian88 skrev 2015-08-01 18:31:14 följande:
    Tycker ändå det ser rosa ut! Dock har jag fått många spök på dom stickorna. Men inte så starkt som på ditt! Hoppas hoppas smile1.gif . Hade jag vatt du hade jag testat med en annan sort imorgon eller i övermorgon.
    Är gravidkollen kända för spökstreck alltså? Vad värdelöst! Jag trodde inte att de kunde visa så stora och tydliga spökstreck, men har en dålig känsla för detta. Ska bli spännande att se imorgon på nytt test .

Tack för all hjälp!
  • Anonym (Hejhej)

Nu får det va slutsexat för denna ÄL period. Skulle blivit en sista försök ikväll ngn gubben gjorde mig irriterad så nu fick det va!

Får se om det tog ngt nu, känns inte så men hoppas.

Såå kul att fler plussar!

Grattis!

• EmmaElisabeth2

Efter att ha provat Apiforce och förstört min regelbundna cykel verkar ÄL äntligen vara pågång!

Blir att mysa på nu 2 dagar framåt och vänta på BIM 16/8!

• Fian88
    Elyssa81 skrev 2015-08-01 22:02:11 följande:
    Är gravidkollen kända för spökstreck alltså? Vad värdelöst! smile4.gif Jag trodde inte att de kunde visa så stora och tydliga spökstreck, men har en dålig känsla för detta. Ska bli spännande att se imorgon på nytt test smile1.gif .

Tack för all hjälp!
    Som sagt så har mina spök aldrig varit så starka!
  • Fian88
    Elyssa81 skrev 2015-08-01 22:02:11 följande:
    Är gravidkollen kända för spökstreck alltså? Vad värdelöst! smile4.gif Jag trodde inte att de kunde visa så stora och tydliga spökstreck, men har en dålig känsla för detta. Ska bli spännande att se imorgon på nytt test smile1.gif .

Tack för all hjälp!
    Som sagt så har mina spök aldrig varit så starka!
  • Fian88

Ok tjejer, behöver råd! Tog detta nu på morgonen, tyckte mig ana en skugga inom tiden men inte mer. La testet ifrån mig och nu ser det ut såhär! Har aldrig testat med den här sorten så vet inte hur det är med torkstreck på dom. Har aldrig varit med om att ett test blivit falskt positivt innan. Har testat cb, från gravidkollen, RFSU och testlagret. Vad tror ni? Strecket är rosa och har antagligen bim på onsdag och inte idag (oregelbunden cykel). Känslan säger att mensen kommer men så såg jag testet..

• Fian88

Testet har alltså legat i ca 1,5 timme när jag tittade på det igen.

• Fsake
    Fian88 skrev (null) följande:

Ok tjejer, behöver råd! Tog detta nu på morgonen, tyckte mig ana en skugga inom tiden men inte mer. La testet ifrån mig och nu ser det ut såhär! Har aldrig testat med den här sorten så vet inte hur det är med torkstreck på dom. Har aldrig varit med om att ett test blivit falskt positivt innan. Har testat cb, från gravidkollen, RFSU och testlagret. Vad tror ni? Strecket är rosa och har antagligen bim på onsdag och inte idag (oregelbunden cykel). Känslan säger att mensen kommer men så såg jag testet.. phpYph4CN14468.jpg

Är ingen expert men man ska väl kolla av resultatet inom den tillåtna tiden för att det ska vara giltigt..
    Men såg du en skugga inom tidsramen skulle jag ta en nytt imorgon eller på tisdag och hoppas det blir starkare håller tummarna!!
Svar på tråden Vi med BIM i augusti