• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Anonym (Jenny)

Hej. Idag började tempen gå ner och jag fick "spottings" och världens mensvärk, så det tar sig nog inte denna månad

Väntar tills mensen riktigt sätter in innan jag vet nästa bim.  Jag undrar om det är värt att börja med äl-tester eller om man ska bara köra på 2-3 ggr/v. Allt testande och alla tankar på det tycker jag har tärt på mig. Dessutom så trodde jag verkligen att jag var gravid. Hade så mkt symtom. Tänk att man kan bli så lurad. Att det bara var pms. Nästa gång ska jag inte testa för tidigt.

• Symetrical
    Anonym (Alice) skrev 2015-08-01 12:21:09 följande:
    Köps på lloyds apotek då antar jag? Ja men kanske onödigt att slösa digutaltest som ändå inte visar ngt. Vill testa på torsdag, BIM -2 då jag ska hämta min kattunge. Vet inte varför just den dagen men så snurrar hjärnan. Om jag springer förbi ett lloyds kanske jag köper men vet att ett negativt test före BIM sätter igång en ohälsosam och dyr testspiral för mig. Har aldrig tagit ett negativt test när jag faktiskt varit gravid, däremot massvis när jag inte varit det. Sanna tillfällen börjar jag hysteriskt googla på "låghormonare" och diverse annat haha smile2.gif
    Hahaha. Känner igen det där! Så knäpp man är!

Jag menar, har man varit gravid tidigare och det visat inom ramarna för det normala lär man ju knappast ha gått och blivit låghormonare pang bom! :-P

Jo, men då kanske det är att föredra ett lloyds först på torsdag om du har något sådant apotek i närheten..?!
  • Elyssa81
    Anonym (Alice) skrev 2015-08-01 12:23:00 följande:
    Vet inte så mkt om spökstreck men ser du det tydligt ytan att vinkla och förändra ljuset osv? _tror_ det är ett grattis :)
    Behöver inte vinkla det. Hm! Får väl se imorgon när jag tar ett nytt.
  • Villbligravidnu
    Elyssa81 skrev 2015-08-01 12:10:27 följande:

Är det här ett spökstreck? Det är det va?

Jag tycker strecket ser rosa ut? Gör det inte det?? Om det gör det så vågar jag mig på ett grattis!! Jag har läst att spökstreck är grå och inte rosa (för då har inte reaktionen skett). Grattis!!!!
  • Villbligravidnu
    Malin 845 skrev 2015-08-01 12:16:15 följande:

Fick detta på NC. Ska jag börja testa med äl tester nu då eller ska jag vänta? Hade mens för en vecka sen..

Enligt NC ska du börja på tisdag. Ser du att det är en pil på tisdag där det står LH?
  • Elyssa81

Det stämmer inte med ägglossning eller något, men har känt mig gravid i några dagar.

• sommarblomma1
    Missii skrev 2015-08-01 08:54:24 följande:

Har en fruktansvärd äl-värk denna månaden. Känns precis som mensvärk, ont i tjejmagen och bak i ryggen. Har aldrig vart med om tidigare. Vad kan det bero på? Någon som vart med om liknande?

Har samma här och fått fullt utslag på ältester tre dagar i rad. När släpper ägget egentligen? Seegt!
  • Malin 845
    Villbligravidnu skrev 2015-08-01 13:04:36 följande:
    Enligt NC ska du börja på tisdag. Ser du att det är en pil på tisdag där det står LH?
    Aha då ska jag börja testa då? :) för jag tog ett i morse som var väldigt svagt. Men då testar jag på tisdag :)
  • miamarina84
    Anonym (Jenny) skrev 2015-08-01 12:29:13 följande:

Hej. Idag började tempen gå ner och jag fick "spottings" och världens mensvärk, så det tar sig nog inte denna månad

Väntar tills mensen riktigt sätter in innan jag vet nästa bim.  Jag undrar om det är värt att börja med äl-tester eller om man ska bara köra på 2-3 ggr/v. Allt testande och alla tankar på det tycker jag har tärt på mig. Dessutom så trodde jag verkligen att jag var gravid. Hade så mkt symtom. Tänk att man kan bli så lurad. Att det bara var pms. Nästa gång ska jag inte testa för tidigt.

Om ni har sådan sexlust att vilja köra varannan till var tredje varje v så gör så ist för att köpa tester osv

Man blir bara dum i huvudet av dem o de bidrar till mer stress. Vi kör på stickor tyvärr hehe
  • Fsake
    Elyssa81 skrev (null) följande:

Är det här ett spökstreck? Det är det va? php4FqVqY65777.jpg

Ser ett streck. Men är det rosa? Ta ett nytt imorn
Svar på tråden Vi med BIM i augusti