Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Hej. Idag började tempen gå ner och jag fick "spottings" och världens mensvärk, så det tar sig nog inte denna månad
Väntar tills mensen riktigt sätter in innan jag vet nästa bim. Jag undrar om det är värt att börja med äl-tester eller om man ska bara köra på 2-3 ggr/v. Allt testande och alla tankar på det tycker jag har tärt på mig. Dessutom så trodde jag verkligen att jag var gravid. Hade så mkt symtom. Tänk att man kan bli så lurad. Att det bara var pms. Nästa gång ska jag inte testa för tidigt.
Är det här ett spökstreck? Det är det va?
Fick detta på NC. Ska jag börja testa med äl tester nu då eller ska jag vänta? Hade mens för en vecka sen..
Det stämmer inte med ägglossning eller något, men har känt mig gravid i några dagar.
Har en fruktansvärd äl-värk denna månaden. Känns precis som mensvärk, ont i tjejmagen och bak i ryggen. Har aldrig vart med om tidigare. Vad kan det bero på? Någon som vart med om liknande?
Hej. Idag började tempen gå ner och jag fick "spottings" och världens mensvärk, så det tar sig nog inte denna månad
Väntar tills mensen riktigt sätter in innan jag vet nästa bim. Jag undrar om det är värt att börja med äl-tester eller om man ska bara köra på 2-3 ggr/v. Allt testande och alla tankar på det tycker jag har tärt på mig. Dessutom så trodde jag verkligen att jag var gravid. Hade så mkt symtom. Tänk att man kan bli så lurad. Att det bara var pms. Nästa gång ska jag inte testa för tidigt.
Är det här ett spökstreck? Det är det va?