Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Är det ovanligt många plus i denna tråd? 40% ca borde väl sannolikt plussa? Kul i alla fall med plus :)
Slutade med mini pe 2/7. Tre veckor senare fick jag mens, som höll i sig i 4 dagar. Nu knappt en vecka senare har jag fått mens igen...! Vad händer? Nån som känner igen sig?
Slutade med mini pe 2/7. Tre veckor senare fick jag mens, som höll i sig i 4 dagar. Nu knappt en vecka senare har jag fått mens igen...! Vad händer? Nån som känner igen sig?
Aha då ska jag börja testa då? :) för jag tog ett i morse som var väldigt svagt. Men då testar jag på tisdag :)
Hej. Idag började tempen gå ner och jag fick "spottings" och världens mensvärk, så det tar sig nog inte denna månad
Väntar tills mensen riktigt sätter in innan jag vet nästa bim. Jag undrar om det är värt att börja med äl-tester eller om man ska bara köra på 2-3 ggr/v. Allt testande och alla tankar på det tycker jag har tärt på mig. Dessutom så trodde jag verkligen att jag var gravid. Hade så mkt symtom. Tänk att man kan bli så lurad. Att det bara var pms. Nästa gång ska jag inte testa för tidigt.
Är det här ett spökstreck? Det är det va?
Tre dagar med spottings (nytt för mig) å nu verkar mensen ha kommit på dag 25... Sur nu.. Tycker jag de där dumma tuttarna kan krympa tillbaka till normalt illa kvickt morr...
Nytt BIM 25-26/8 då.... Tycker cykeln är kort nu...
Så var det när jag slutade med P-piller efter 10 år. Hade mens varannan vecka i 1 månad och sen var jag preggo på direkten ÄL kan ske närsomhelst efter ppillerstopp, kroppen blir lite knäpp då