Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu har mina bröst ömmar konstant sen två dahar efter ÄL, dvs 7 dagar. Kan inte minnas att det brukar vara såhär men det behöver ju givetvis inte betyda ngt.
Detta och att jag är hård i magen är väl de symptom jag har. Det kliar i fingrarna att testa. Kanske köper lloyds idag och testar imorgon bitti på äl+9 men vet inte. Vill inte jinxa haha ^^
Bildas HCG redan av ett befruktat men inte fäst ägg?
Jag är exakt lika!! Jag har slösat över 600 kr denna månad på enbart gravtest! Började dagen efter äl och testar dagligen bim-5 idag! I morgon ska jag testa med testa tidigt stickor ;)
Behöver er input! Har läst att man ska ha 6 tre dagar på raken från den dag man har positivt ÄL-test. Vi hade det när jag blev gravid med sonen. Igår var dag 2 och vi fick ingen möjlighet att mysa. Vad tror ni om våra möjligheter? Nojjar jag i onödan?
Min NC har inte påvisat äl än. Men jag har nu äggviteflytnkngnar som jag kan göra "broar" med. Betyder det att äl är snart o inte i slutet av nästa vecka? Känner också molnande smärta i rygg och nere vid ljumskarna.
Hej! Någon som har haft ilande känsla i äggstockarna efter ägglossning? Hade det några dagar, men har nu övergått till svag molvärk. (Om jag inte bara inbillar mig ;) ) har BIM 8/8!
Äsch! Idag visar testet bara ett svagt streck som jag också antar är spökstreck! Väldigt starkt test för att vara spökstreck igår, men det får man väl ta antar jag med de billiga testerna.
Jaja, jag får väl testa varannan dag eller nåt tills mensen/plusset kommer! Men kommer nog vänta några dagar först!
Jag är mer rädd för att bli gravid och få missfall än vad jag är att inte bli gravid just nu!
Aha... Tack för svar:)
Men hur vet du att du inte haft äl?