• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Anonym (Hejhej)

Samma här!!

sommarblomma1 skrev 2015-08-02 09:23:51 följande:

Nu är äl "äntligen" över. Tempökning och neg ältest idag! Nu är det bara att vänta!

• EmmaElisabeth2
    misslina skrev 2015-08-02 08:35:23 följande:

Idag har jag fått en blinkande glad gubbe på äl-testet. Så nu blir det till att köra;). Myste även natten till söndag. Blir lite varannan dag plus nån bonus kanske haha

Ni som vet allt:) är det som fyra dagar framöver nu som jag kommer vara mest fertil, med en stegring dom två sista dagarna?

Det är olika :) Jag har blinkande gubbe i 4 dagar innan en fast, den fasta gubben kom i fredags men jag har fortfarande inte haft ÄL, tror jag kommer få det imorgon.. Så mys på en veckan framåt hade jag gjort
  • miamarina84
    misslina skrev 2015-08-02 08:35:23 följande:

Idag har jag fått en blinkande glad gubbe på äl-testet. Så nu blir det till att köra;). Myste även natten till söndag. Blir lite varannan dag plus nån bonus kanske haha

Ni som vet allt:) är det som fyra dagar framöver nu som jag kommer vara mest fertil, med en stegring dom två sista dagarna?

Det är olika beroende på människor hur många dagar man är hög fertil, men vanligtvis är väl fyra dagar. jag har ca fyra fem dagar för att sedan gå över till maximal i två dagar :) lucka till. En månad var jag hög i elva dagar innan jag sedan blev maximal i två dagar. Trots så hög så länge så plussade jag ibte.
  • misslina
    EmmaElisabeth2 skrev 2015-08-02 10:07:12 följande:
    Det är olika :) Jag har blinkande gubbe i 4 dagar innan en fast, den fasta gubben kom i fredags men jag har fortfarande inte haft ÄL, tror jag kommer få det imorgon.. Så mys på en veckan framåt hade jag gjort
    Aha... Tack för svar:)

Men hur vet du att du inte haft äl?
  • misslina
    miamarina84 skrev 2015-08-02 10:15:35 följande:
    Det är olika beroende på människor hur många dagar man är hög fertil, men vanligtvis är väl fyra dagar. jag har ca fyra fem dagar för att sedan gå över till maximal i två dagar :) lucka till. En månad var jag hög i elva dagar innan jag sedan blev maximal i två dagar. Trots så hög så länge så plussade jag ibte.
    Tack för svar:)

Ja det verkar vara väldigt individuellt!

Lycka till!
  • Angdev

Behöver er input! Har läst att man ska ha 6 tre dagar på raken från den dag man har positivt ÄL-test. Vi hade det när jag blev gravid med sonen. Igår var dag 2 och vi fick ingen möjlighet att mysa. Vad tror ni om våra möjligheter? Nojjar jag i onödan?

• Anonym (Alice)
    Angdev skrev 2015-08-02 11:11:43 följande:

Behöver er input! Har läst att man ska ha 6 tre dagar på raken från den dag man har positivt ÄL-test. Vi hade det när jag blev gravid med sonen. Igår var dag 2 och vi fick ingen möjlighet att mysa. Vad tror ni om våra möjligheter? Nojjar jag i onödan?

Ja det kan ta sig oavsett... :)
  • Solskenihjärtat

Suck, blir så less på mig själv...!

Gjorde ett gravtest imorse på äl+4, självklart supernegativt... Va likadant förra månaden, började testa på äl+5 och fick inget plus förrän bim+5 (slutade i missfall).

Varför plågar man sig på det här viset?? :D

• Malin 845

Min NC har inte påvisat äl än. Men jag har nu äggviteflytnkngnar som jag kan göra "broar" med. Betyder det att äl är snart o inte i slutet av nästa vecka? Känner också molnande smärta i rygg och nere vid ljumskarna.

• Anonym (Hoppas)
    Solskenihjärtat skrev 2015-08-02 11:37:31 följande:

Suck, blir så less på mig själv...!

Gjorde ett gravtest imorse på äl+4, självklart supernegativt... Va likadant förra månaden, började testa på äl+5 och fick inget plus förrän bim+5 (slutade i missfall).

Varför plågar man sig på det här viset?? :D

Jag är exakt lika!! Jag har slösat över 600 kr denna månad på enbart gravtest! Började dagen efter äl och testar dagligen bim-5 idag! I morgon ska jag testa med testa tidigt stickor ;)
Svar på tråden Vi med BIM i augusti