Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Samma här!!
Nu är äl "äntligen" över. Tempökning och neg ältest idag! Nu är det bara att vänta!
Idag har jag fått en blinkande glad gubbe på äl-testet. Så nu blir det till att köra;). Myste även natten till söndag. Blir lite varannan dag plus nån bonus kanske haha
Ni som vet allt:) är det som fyra dagar framöver nu som jag kommer vara mest fertil, med en stegring dom två sista dagarna?
Idag har jag fått en blinkande glad gubbe på äl-testet. Så nu blir det till att köra;). Myste även natten till söndag. Blir lite varannan dag plus nån bonus kanske haha
Ni som vet allt:) är det som fyra dagar framöver nu som jag kommer vara mest fertil, med en stegring dom två sista dagarna?
Behöver er input! Har läst att man ska ha 6 tre dagar på raken från den dag man har positivt ÄL-test. Vi hade det när jag blev gravid med sonen. Igår var dag 2 och vi fick ingen möjlighet att mysa. Vad tror ni om våra möjligheter? Nojjar jag i onödan?
Behöver er input! Har läst att man ska ha 6 tre dagar på raken från den dag man har positivt ÄL-test. Vi hade det när jag blev gravid med sonen. Igår var dag 2 och vi fick ingen möjlighet att mysa. Vad tror ni om våra möjligheter? Nojjar jag i onödan?
Suck, blir så less på mig själv...!
Gjorde ett gravtest imorse på äl+4, självklart supernegativt... Va likadant förra månaden, började testa på äl+5 och fick inget plus förrän bim+5 (slutade i missfall).
Varför plågar man sig på det här viset?? :D
Min NC har inte påvisat äl än. Men jag har nu äggviteflytnkngnar som jag kan göra "broar" med. Betyder det att äl är snart o inte i slutet av nästa vecka? Känner också molnande smärta i rygg och nere vid ljumskarna.
Suck, blir så less på mig själv...!
Gjorde ett gravtest imorse på äl+4, självklart supernegativt... Va likadant förra månaden, började testa på äl+5 och fick inget plus förrän bim+5 (slutade i missfall).
Varför plågar man sig på det här viset?? :D