Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu på morgonen fick jag en fast gubbe på ÄL-testet. Tidigt tycker jag (dag12), jag har innan haft på dag 16, o som tidigast dag 14. Vad tycker ni?
Symetrical
Idag 08:09
Starkare test idag i alla fall. Syns inte bara på lloyds testa tidigt, utan även ganska tydligt på testlagrets!
Nej ge inte upp!
Vet hur det känns:(
Var det bim då eller?
Nu har jag tappat hoppet. Fick för mig att testa idag för vi ska måla idag och det ska man ju passa sig för när man är gravid och ska måla med oljefärg. Iallafall så va det negativt. Usch känner mej så värdelös. Varför tar det sig inte? Vad gör vi för fel? Samtidigt blir jag ju skit sur på mej själv som har världens bästa unge så borde skratta mig lycklig som har han men vill ju så gärna ge han ett syskon. Fy faan varför kan det inte bara gå lätt för. :'(
ÄL+8 idag och inga symptom alls. Kunde inte hålla mig och testade negativt imorse. Försöker intala mig att det är väldigt tidigt, och det är det ju också. Man får väl ge sig till tåls helt enkelt....
Grattis ni som plussat, roligt att läsa!
Stort GRATTIS till alla som plussat! Mera i denna tråd!!
En bildfråga igen. För några dagar sen la jag ju ut en bild med stegring på äl-test. Här är biden från idag (senaste test utan datum är taget imorse). Och jag hade ganska väldigt starkt utslag på testen både igår morgon och kväll plus att jag hade riktigt starkt molvärk i magen hela kvällen igår (nästan samma styrka som jag brukar ha innan mens). Eftersom testen inte visade något utslag idag (imorse), har jag äl idag då? Idag har jag ingen värk längre heller.
Hej! Jag hoppar in här om det är okej?
! Jag har bim den 9/8 och hoppas innerligt på ett plus snart, tagit test i tre dansar men alla har varit neg vilket inte är så konstigt eftersom det är tidigt.
Jag har alla symtom man kan tänka sig för att vara gravid, kan man ha det trots att det är så tidigt? Eller är det hjärnspöken?
ÄL +9 idag, molvärk har varit väldigt frånvarande i snart två dagar, inga direkta ömma bröst heller. Möjligtvis lite illamående vid hunger och trötthet. Blev väldigt trött igår efter lunch, beror säkert på semestermode och att jag är iväg från storstaden. BIM på torsdag så det är några dagar kvar.
Nej ge inte upp!
Vet hur det känns:(
Var det bim då eller?