Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Började med rosenrot idag. Hoppas på att det kan ge mig en starkare äl. Tycker mig knappt märka av den nu.
Och vill någon som kan sätta upp upp ny bim på mig till den 26:e så vore det gulligt?
Stort GRATTIS till alla som plussat! Mera
i denna tråd!!
En bildfråga igen. För några dagar sen la jag ju ut en bild med stegring på äl-test. Här är biden från idag (senaste test utan datum är taget imorse). Och jag hade ganska väldigt starkt utslag på testen både igår morgon och kväll plus att jag hade riktigt starkt molvärk i magen hela kvällen igår (nästan samma styrka som jag brukar ha innan mens). Eftersom testen inte visade något utslag idag (imorse), har jag äl idag då? Idag har jag ingen värk längre heller.
Började med rosenrot idag. Hoppas på att det kan ge mig en starkare äl. Tycker mig knappt märka av den nu.
Och vill någon som kan sätta upp upp ny bim på mig till den 26:e så vore det gulligt?
Då har vi bim samtidigt, du kör med rosenrot och Jsg med bisolvon..får se om något hjälper, lucka till :)
Ja. Spännande! Förra månaden testade jag bisolvon. Hoppas den har bättre verkan på dig än mig.
Ja lycka till du med. Hoppas vi båda plussar nu då. Håller tummarna stenhårt :)
Har själv bara testlagrets, på vilket sätt blir det skillnad på CBs test och dom? Skillnad på dagar?
Tog detta idag på äl+11 o det är starkare än igår (men fortfarande svårt att få med på bild helt o hållet). Jag ser iaf strecket tydligt så är säker på att det är plus o hoppas så innerligt att det ska få gå vägen för oss nu! Tredje plusset sen i oktober. Håll tummarna för oss är ni gulliga!!
Stort GRATTIS till alla som plussat! Mera i denna tråd!!
En bildfråga igen. För några dagar sen la jag ju ut en bild med stegring på äl-test. Här är biden från idag (senaste test utan datum är taget imorse). Och jag hade ganska väldigt starkt utslag på testen både igår morgon och kväll plus att jag hade riktigt starkt molvärk i magen hela kvällen igår (nästan samma styrka som jag brukar ha innan mens). Eftersom testen inte visade något utslag idag (imorse), har jag äl idag då? Idag har jag ingen värk längre heller.
Stort GRATTIS till alla som plussat! Mera i denna tråd!!