• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • sommarblomma1
    Angdev skrev 2015-07-31 11:33:40 följande:

Det är detta som kallas för ökning va? ;) phpY5L7Rp70240.jpg

Absolut positivt så äl är nog imorgon eller söndag :) bara att ligga i! Jag har fått samma resultat igår och idag med tempdipp idag så tror ägget släpper närsom
  • emzerus
    MoKa skrev 2015-07-31 11:32:56 följande:
    Jag ser det :) Så såg mitt första test ut med min son, på BIM-dagen. Min sambo sa att jag hallucinerade men tre dagar senare var det ett supertydligt plus! Hoppas på detsamma för dig den här gången och att bebis stannar kvar!
    Tack det hoppas jag med :) Hjärta
  • Fian88
    emzerus skrev 2015-07-31 11:22:51 följande:

Tog detta idag på äl+11 o det är starkare än igår (men fortfarande svårt att få med på bild helt o hållet). Jag ser iaf strecket tydligt så är säker på att det är plus o hoppas så innerligt att det ska få gå vägen för oss nu! Tredje plusset sen i oktober. Håll tummarna för oss är ni gulliga!! Hjärta

Grattis!
  • Fian88

Glömde skriva att jag även är illamående till och från! Kan bli det kring äl men har aldrig haft det som ett pms-symptom. Fan, nu börjar man ju verkligen hoppas..

• Symetrical
    Angdev skrev 2015-07-31 11:52:00 följande:
    Är strecken lika i dina ögon? Nedsläpp idag?
    Lika, om inte ännu starkare teststreck!

Skulle säga nedsläpp imorgon.
  • misslina

Tog detta idag på äl+11 o det är starkare än igår (men fortfarande svårt att få med på bild helt o hållet). Jag ser iaf strecket tydligt så är säker på att det är plus o hoppas så innerligt att det ska få gå vägen för oss nu! Tredje plusset sen i oktober. Håll tummarna för oss är ni gulliga!! Hjärta

Grattis! :)
  • Yennie88

Jag har fortfarande lite flytningar och även lite molvärk. Berättade för sambon om mina misstankar igår, men vi båda är ju väl medvetna om att det finns en risk att den inte stannar kvar hela tiden... Men något är det där inne...

• halo83
    Symetrical skrev 2015-07-31 10:56:03 följande:

Skönt ändå att du har det att "se fram emot", eller du vet vad jag menar. Håller tummarna att det vill sig den här gången!

Har ni semester nu, eller?

Nej mannen började jobba i måndags.. Jag är heltidssjukskriven..
  • Tablettask

Jag fick mens idag, två dagar innan beräknad mens, så det är väl bättre lycka nästa gång som gäller. Grattis ni som plussat och lycka till ni som går och väntar!

• Anonym (Hejhej)

Stoooort grattis!!

Tog detta idag på äl+11 o det är starkare än igår (men fortfarande svårt att få med på bild helt o hållet). Jag ser iaf strecket tydligt så är säker på att det är plus o hoppas så innerligt att det ska få gå vägen för oss nu! Tredje plusset sen i oktober. Håll tummarna för oss är ni gulliga!!

Svar på tråden Vi med BIM i augusti