Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Det är detta som kallas för ökning va? ;)
Tog detta idag på äl+11 o det är starkare än igår (men fortfarande svårt att få med på bild helt o hållet). Jag ser iaf strecket tydligt så är säker på att det är plus o hoppas så innerligt att det ska få gå vägen för oss nu! Tredje plusset sen i oktober. Håll tummarna för oss är ni gulliga!!
Glömde skriva att jag även är illamående till och från! Kan bli det kring äl men har aldrig haft det som ett pms-symptom. Fan, nu börjar man ju verkligen hoppas..
Tog detta idag på äl+11 o det är starkare än igår (men fortfarande svårt att få med på bild helt o hållet). Jag ser iaf strecket tydligt så är säker på att det är plus o hoppas så innerligt att det ska få gå vägen för oss nu! Tredje plusset sen i oktober. Håll tummarna för oss är ni gulliga!!
Jag har fortfarande lite flytningar och även lite molvärk. Berättade för sambon om mina misstankar igår, men vi båda är ju väl medvetna om att det finns en risk att den inte stannar kvar hela tiden... Men något är det där inne...
Skönt ändå att du har det att "se fram emot", eller du vet vad jag menar. Håller tummarna att det vill sig den här gången!
Har ni semester nu, eller?
Jag fick mens idag, två dagar innan beräknad mens, så det är väl bättre lycka nästa gång som gäller. Grattis ni som plussat och lycka till ni som går och väntar!
Stoooort grattis!!