• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Fian88

Molvärk och annorlunda känsla över livmodern. Jagade sonen på skoj innan och det gjorde ont i brösten när jag sprang. Testade negativt idag på äl+8 men det är ju inget konstigt med det, mer ovanligt än vanligt att plussa så tidigt. Hoppas hoppas att det är vår tur nu!!

• Vadvetjaaaaag
    Fian88 skrev 2015-07-31 08:56:17 följande:

Molvärk och annorlunda känsla över livmodern. Jagade sonen på skoj innan och det gjorde ont i brösten när jag sprang. Testade negativt idag på äl+8 men det är ju inget konstigt med det, mer ovanligt än vanligt att plussa så tidigt. Hoppas hoppas att det är vår tur nu!!

När jag blev gravid förra gången upptäckte jag också det genom att jag fick ont i brösten när jag joggade lite på jobbet ;)
  • Fian88
    Vadvetjaaaaag skrev 2015-07-31 09:02:14 följande:
    När jag blev gravid förra gången upptäckte jag också det genom att jag fick ont i brösten när jag joggade lite på jobbet ;)
    Då låter det lovande i alla fall
  • FamMorrhår
    Pluttan skrev 2015-07-31 08:15:09 följande:

Då kom inte allt med. Dessutom är vi på semester.

Fattar inte heller varför den ska komma tidigare? Förra månaden vart den nån dag för tidig då med. Men fyra??! Hoppas så det går bättre för dig och att mensen håller sig undan.

Tycker de känns mer normalt att den kommer sent när man går å väntar... men vad vet jag..

inte kickat igång här, innerst inne hoppas jag att de är aom vid förra grav.. hade en brun liiten blödning vid beräknad mens då med men törs inte hoppas... har som lite mensvärk i mage å rygg nu, plus tung (inte onda) bröst. Men de har jag ju innan mens å... hata väntan....
  • Suada86

Vad säger ni om denna bild? Kunde ej lägga upp den igår.. alltså äl test...jag har inga clearblue med mig o är på semester...har ej fotat de tidare testen...har haft äggvite flytnibgar sen mensen slutade för 4 dgr sen..... förvirrad

• Fian88
    Pluttan skrev 2015-07-31 08:10:53 följande:
    Här kom mensen med dunder och brak i natt :( Tusan vad ledsen man är nu. Dess
    ~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
    Så tråkigt!
  • Suada86

Hur lägger man upp bilder...verkar ej fungera :( har samsung och alltså ingen app ännu...

• Mammabertil

Ursch en gång fick vi till det i måndags och hade äl ont i går:( jag har jobbat 10-15 timmars dagar och åker när sambon sover o kommer hem när han sover suck...

• AsterA

Här kom mensen idag. Hoppas på plus nästa månad. ÄL borde bli runt 20:e augusti. Får se vad kroppen bestämmer sig för. Har PCOS och innan första barnet hade jag inte spontana ägglossningar. Nu har jag dock haft två cykler sedan jag slutat amma. 33 och 29 dagar långa.

• marol
    Suada86 skrev 2015-07-31 09:23:02 följande:

Hur lägger man upp bilder...verkar ej fungera :( har samsung och alltså ingen app ännu...

En bit under textrutan ska det finnas en grå knapp där det står "välj filer" :)
Svar på tråden Vi med BIM i augusti