Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Molvärk och annorlunda känsla över livmodern. Jagade sonen på skoj innan och det gjorde ont i brösten när jag sprang. Testade negativt idag på äl+8 men det är ju inget konstigt med det, mer ovanligt än vanligt att plussa så tidigt. Hoppas hoppas att det är vår tur nu!!
Molvärk och annorlunda känsla över livmodern. Jagade sonen på skoj innan och det gjorde ont i brösten när jag sprang. Testade negativt idag på äl+8 men det är ju inget konstigt med det, mer ovanligt än vanligt att plussa så tidigt. Hoppas hoppas att det är vår tur nu!!
Då kom inte allt med. Dessutom är vi på semester.
Fattar inte heller varför den ska komma tidigare? Förra månaden vart den nån dag för tidig då med. Men fyra??! Hoppas så det går bättre för dig och att mensen håller sig undan.
Vad säger ni om denna bild? Kunde ej lägga upp den igår.. alltså äl test...jag har inga clearblue med mig o är på semester...har ej fotat de tidare testen...har haft äggvite flytnibgar sen mensen slutade för 4 dgr sen..... förvirrad
Hur lägger man upp bilder...verkar ej fungera :( har samsung och alltså ingen app ännu...
Ursch en gång fick vi till det i måndags och hade äl ont i går:( jag har jobbat 10-15 timmars dagar och åker när sambon sover o kommer hem när han sover suck...
Här kom mensen idag. Hoppas på plus nästa månad. ÄL borde bli runt 20:e augusti. Får se vad kroppen bestämmer sig för. Har PCOS och innan första barnet hade jag inte spontana ägglossningar. Nu har jag dock haft två cykler sedan jag slutat amma. 33 och 29 dagar långa.
Hur lägger man upp bilder...verkar ej fungera :( har samsung och alltså ingen app ännu...