Inlägg från: Vadvetjaaaaag |Visa alla inlägg
  • Vadvetjaaaaag

Vi med BIM i augusti

Tyvärr är jag tillbaka igen då det slutade i MF :( tredje gången gilt nu kanske ?

• Vadvetjaaaaag
    Symetrical skrev 2015-07-29 09:51:57 följande:

Tack raring!

Tror jag skall köpa med mig ett lloyds testa tidigt som mäter från 10 istället för 25 och ta imorgon bitti.

To be continued!

Dom brukar jag köra med :) superbra!
  • Vadvetjaaaaag
    Symetrical skrev 2015-07-30 05:26:34 följande:

Jag kan varmt rekommendera Lloyd för alla era otåliga själar där ute!

Åh vad härligt !! Grattis :) jag har alltid testat med dom först ! Superbra!
  • Vadvetjaaaaag
    Fian88 skrev 2015-07-31 08:56:17 följande:

Molvärk och annorlunda känsla över livmodern. Jagade sonen på skoj innan och det gjorde ont i brösten när jag sprang. Testade negativt idag på äl+8 men det är ju inget konstigt med det, mer ovanligt än vanligt att plussa så tidigt. Hoppas hoppas att det är vår tur nu!!

När jag blev gravid förra gången upptäckte jag också det genom att jag fick ont i brösten när jag joggade lite på jobbet ;)
  • Vadvetjaaaaag

Alltså igår så kändes det som början till ägglossning och idag känns det verkligen som ägglossning men jag borde inte ha det nu eftersom mitt MF började förra fredagen, alltså för 10 dagar sen? Eller kan det vara så att kroppen började förbereda sig innan jag började blöda ? Och på undersökningen jag va på efter MF sa hon att det va lite blod kvar i livmodern och jag har inte blodat något sen dess ? Är det riskabelt ?

• Vadvetjaaaaag

Fick ett svagt streck med Lloyds testa tidigt. Törs inte hoppas på något... Tredje gången ja blir gravid på första men dom andra två blev MF :/ får se vad detta blir. Och de hade väl inte kommit fram ett svagt streck om de inte funnits hcg i kroppen ? Syns såklart lite mer efter dom 5 minuterna men de upplever ja alla test gör.

• Vadvetjaaaaag

Kunde inte hålla mig och testade naturligtvis idag också hehe! Blev ett lika svagt. Men då kanske de inte är spök iaf? Aja bara vänta och se :)

• Vadvetjaaaaag
    Malin 845 skrev 2015-08-18 10:05:57 följande:

Nu börjar jag ärligt talat bli trött på att aldrig få något svar i tråden :(. Ställer frågor och ingen svarar.. :(

Dagens sticka idag, känns kört då de blir svagare istället för starkare..

Kanske har du ingen äl denna månad? De kan faktiskt vara så
  • Vadvetjaaaaag

Någon som vet de där om hur livmodertappen fungerar ? Två dagar innan bim så är den alldeles mjuk som läpparna. Sitter liiiite högre upp än vanligt.

Va kan de tyda på?:)

• Vadvetjaaaaag
    Symetrical skrev 2015-08-19 07:30:47 följande:

Sådär hade jag nu när jag vart gravid. Inte alls sådär hård tapp som vanligt innan mensen, utan mjuk och stängd. Hela underlivet kändes liksom svullet och trångt.

Hoppas att det är ett gott tecken för dig också!

Åh hoppas !! Jag har ju tagit två test som visat svagt svagt svagt. Ska prova Imorn på bim-1 tror ja å se om de är starkare :) har molvärk å och i brösten, som när jag va gravid första gången så hopps nu också :) har två missfall i bagaget...
  • Vadvetjaaaaag

Tog precis ett test men såklart blev de ogiltigt då de inte ens kom fram ett kontrollstreck och jag hann ju natuligtvis hälla ut kisset så kunde inte ta de andra... Åååååh!

• Vadvetjaaaaag

Och där kom nog förmodligen mensen :/ en dag för tidigt... Lustig när jag verkligen känt mig så gravid! Kan iof vara ett tidigt MF också. Aja... Bättre lycka nästa gång ! :(

Svar på tråden Vi med BIM i augusti