• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • miillaw
    Symetrical skrev 2015-07-30 11:46:29 följande:

Tack för alla grattis, goa tjejer!

Nån som vet om det finns någon bf april 2016-tråd?

Ja den heter "Aprilbebis 2016", redan hittat den. :)
  • miillaw

Tack för alla grattis! Jag har svårt att vara tyst om viktiga saker, så som denna. Så det känns extra skönt att kunna berätta här och få stöd osv. Det är guld värd! :)

Och till er som inte plussat ännu, ge inte upp! Er tid kommer tidigare än man tror ibland. :) :) Kämpa, kämpa!

• Anonym (Nr3)
    misslina skrev 2015-07-30 12:12:27 följande:

Ska du testa med stickor inför ägglossningen eller kör ni bara?

Vi kör bara. Jag litar på min kropp och symptomen jag får kring äl. Jag provade äl stickor när vi försökte med vårt första barn men jag blev bara stressad.
  • Symetrical
    Villbligravidnu skrev 2015-07-30 11:44:14 följande:
    GRATTIS!!!!!! Vad roligt!!!! Första plusset i tråden och du har trotsat din korta lutealfas!!! Heja heja!! smile1.gif
    Ja, gyn sa ju förvisso att det oftast inte spelar så stor roll om man har kort lutealfas, då kroppen får signaler om att inte stöta ut slemhinnan så fort ett ägg blivit befruktat, men känns såklart ändå bra! Två graviditeter på två cykler trots kort lutealfas. Hoppas bara att den här lillskrutten inte tar sitt pick och pack och drar.
  • Symetrical
    miillaw skrev 2015-07-30 12:41:10 följande:
    Ja den heter "Aprilbebis 2016", redan hittat den. :)
    Tack!
  • Anonym (Hejhej)

Måste också prova Lloyd! Vart köper man dom?

• Anonym (Alice)

Jag har köpt två cb digital så ingen idé för tidig testning. Om mitt ägg har befruktats borde det fästa i dagarna.

Fan vad luften går ur en sedan när det sannolikt blir negativt men det är väl så. Tänk om man kunde koppla bort en sån här sak o ta det som det kommer (vilket var tanken).

• Elyssa81
    Symetrical skrev 2015-07-30 11:48:36 följande:
    Tack fina du! smile1.gif
    Bf blir kring 12/4 om plutten vill stanna kvar! smile5.gif
    Grattis! Min son är född 12 april så perfekt BF .
  • Elyssa81
    miillaw skrev 2015-07-30 12:02:51 följande:
    Jag plussade imorse, äl+11 alltså bim-4. Har bim på måndag. Jag tänkte vänta tills dess men kunde inte låta bli. Hoppas det lilla knytet håller i sig ordentligt och jag slipper mf. Kommer ta ett par test till i början av nästa vecka för att vara på den säkra sidan att det inte är något spökeri. :P
    Stort grattis!!
  • Anonym (Hejhej)

En härlig smiley på ÄLtestet nyss!

Blev lika glad som jag skulle testat positivt????

Hoppas på bebis nu!

Svar på tråden Vi med BIM i augusti