Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Min kropp är mer konstig än någonsin men nu på dag 38 i cykeln så fick jag positivt (eller?) på äl test. Räknat från stt ägget släpper imorgon så blir bim den 14:e augusti!
Min kropp är mer konstig än någonsin men nu på dag 38 i cykeln så fick jag positivt (eller?) på äl test. Räknat från stt ägget släpper imorgon så blir bim den 14:e augusti!
Fråga 1: Ni som känner äl hur länge varar er värk/molvärk (andra symtom)?
Okej tjejer nu behöver jag era bästa tips! Jag får besök av en vännina i helgen. Nyss informerad hon mig om hur mycket vin och alkohol hon har köpt med sig. Min äl var i tisdags så lite oklart när bim blir för mig, den var egentligen beräknad till 27/8 men räknar med att den blir betydligt tidigare nu.
Jag vill absolut inte dricka mig full på något sätt i helgen, men verkar som att hon räknar med fylleslag. Hon är dessutom den sista av mina vänner jag vill säga till att vi försöker skaffa barn, få skulle hela Sverige veta om det på 15 minuter. Så vad har nu för tips på ursäkter jag kan använda mig av? Jag kommer ta något glas vin/kväll, men vill inte dricka mer än så. Hur skulle ni gjort om ni var mig?
Åh grattis till er gravida!!
Vd kostar lloyds gravtest? Går endast löpande butik eller?
Hej du! Jag kör också dom..
Jag känner också nästan alltid av när det är dags men visar rund ring för mig med.
Dock har jag för mig att man helst inte ska ta morgonurinen då det är oftast lägre lh halt. Sen spara kisset i ca 4 tim då det är bäst.
Själv har jag supersvårt att hålla mig men prova på kvällen och testa!
Grattis till alla plus! Så härligt!
Nu lite frågor till er som kör cb ältester och till er som känner av äl..
Igår kväll fick jag värk som alltid på vänstra sidan när det vankas äl.
Testet samma morgon visade rund ring och testet idag morse visade också rund ring.. (värken sitter kvar)
Det kanske hade blivit gladgubbe om jag hade testat igår kväll, orolig för att jag missar den nu :( (även om det står att man ska testa samma tidpunkt varje dag)
Fråga 1: Ni som känner äl hur länge varar er värk/molvärk (andra symtom)? Fråga 2: Ni som kör med cb ältest och har älkänning, när reagerar testet på äl egentligen? Är det precis innan nedsläpp?
Tacksam för svar!! Och grattis ännu en gång till alla
Okej tjejer nu behöver jag era bästa tips! Jag får besök av en vännina i helgen. Nyss informerad hon mig om hur mycket vin och alkohol hon har köpt med sig. Min äl var i tisdags så lite oklart när bim blir för mig, den var egentligen beräknad till 27/8 men räknar med att den blir betydligt tidigare nu.
Jag vill absolut inte dricka mig full på något sätt i helgen, men verkar som att hon räknar med fylleslag. Hon är dessutom den sista av mina vänner jag vill säga till att vi försöker skaffa barn, få skulle hela Sverige veta om det på 15 minuter. Så vad har nu för tips på ursäkter jag kan använda mig av? Jag kommer ta något glas vin/kväll, men vill inte dricka mer än så. Hur skulle ni gjort om ni var mig?
Tack MoKa och vår sommar :)
Och grattis Symetrical, glömde skriva det i min iver. :) när blir bf för dig isåfall? :) enligt min räkning blir det 4 april om att går som det ska. :)
BIM-3 men blöder från o till fortfarande? :(
Jag kan varmt rekommendera Lloyd för alla era otåliga själar där ute!