Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Angdev, skulle du kunna lägga till mig i listan för obestämt bim? :). Den är förmodligen 22/8 om jag då har 28 dagars cykel. Men det vet jag ju inte.. Men ska försöka ta reda på när äl är så jag kan ge ett rätt bim datum :)
Vill någon lägga till mig i listan?
Nr3, 3:e barnet, andra försöket.
Angdev, skulle du kunna lägga till mig i listan för obestämt bim? :). Den är förmodligen 22/8 om jag då har 28 dagars cykel. Men det vet jag ju inte.. Men ska försöka ta reda på när äl är så jag kan ge ett rätt bim datum :)
Äntligen fick jag positivt ägglossningstest, 13 dagar efter första blödningsdag på missfallet jag fick tidigare den här månaden. Ägglossning borde därför ha varit igår, idag lite lite blod på pappret efter toalettbesök. BIM borde därför bli runt 10 augusti. Känns skönt att ägglossningen kom igång och att vi nu kan fortsätta försöka igen. Vissa påstår ju att det är lättare att bli gravid efter ett missfall, får se om det stämmer på oss.
Jag kan varmt rekommendera Lloyd för alla era otåliga själar där ute!
När hade du äl? Bättre att räkna från äl egentligen eftersom lutealfasen är olika hos alla . Man brukar väl rekommendera att testa på tidigast äl+11-12.
Jag är bara på äl +9 men fick ändå ett svagt plus på testlagret och betydligt starkare på Lloyds testa tidigt.
Jag säger kör!!! Mer testande åt folket!