Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu är det tre/fyra dagar efter ÄL och jag har känt noll symtom, brukar oftast få molvärk efter ÄL och framåt. Samma tid förra månaden hade jag molvärk från den 28 juni, men som sagt, igenting. Förutom nu ikväll då det högg till i båda sidorna och sen dess riktigt ilar till ibland. Kan ju vara molvärk inför mens också, hoppas såklart det är något annat jag känner :)
När har era symtom börjar dykt upp å hur var dem?
Jag har fortfarande mina flytningar kvar, och idag har jag haft stickningar i nedre magen. Nu börjar jag verkligen tro att det kanske gått vägen denna månad.
Hej!
Behöver lite råd. Jag har nyligen börjat använda testlagrets äl-tester (har aldrig kört med dessa innan). Har bara för att testa kolla förstat gången på dag 7 = 23/7 i cykeln, idag är jag på dag 13 i min cykel och testet har äntligen börjat visa stegring. Men visst är det inte positivt ännu (se sista stickan utan datum)? Det borde väl bli ännu strkare om ett par dagar? Vad tror ni?
Vågar man ta ett graviditetstest på bim-4 (imorn)? Eller ska man orka vänta.. Hatar ovissheten men samtidigt är jag orolig och nyfiken på samma sätt ifall det tagit sig eller ej..
Vad tror ni?...
Hej!
Behöver lite råd. Jag har nyligen börjat använda testlagrets äl-tester (har aldrig kört med dessa innan). Har bara för att testa kolla förstat gången på dag 7 = 23/7 i cykeln, idag är jag på dag 13 i min cykel och testet har äntligen börjat visa stegring. Men visst är det inte positivt ännu (se sista stickan utan datum)? Det borde väl bli ännu strkare om ett par dagar? Vad tror ni?
Hej!
Jag är på BIM -4 idag o jag sedan 4 dagar tillbaka ca haft rosa flytningar o lite molvärk, men sedan igår kväll så har det kommit klart rött blod i omgångar o har jag stoppat in en tampong så har den knappt blivit färgad plus stark molvärk. Fattar inget!!
Idag fick jag oväntat besök igen tyvärr :(
Jag lyckas aldrig vänja mig när besvikelsen kommer...
Nytt BIM är i mitten på september, så jag önskar er alla i den här fina gruppen stort Lycka Till! :)