Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Vågar man ta ett graviditetstest på bim-4 (imorn)? Eller ska man orka vänta.. Hatar ovissheten men samtidigt är jag orolig och nyfiken på samma sätt ifall det tagit sig eller ej..
Vad tror ni?...
Idag fick jag oväntat besök igen tyvärr :(
Jag lyckas aldrig vänja mig när besvikelsen kommer...
Nytt BIM är i mitten på september, så jag önskar er alla i den här fina gruppen stort Lycka Till! :)
Jag är på BIM -4 idag o jag sedan 4 dagar tillbaka ca haft rosa flytningar o lite molvärk, men sedan igår kväll så har det kommit klart rött blod i omgångar o har jag stoppat in en tampong så har den knappt blivit färgad plus stark molvärk. Fattar inget!!
Idag fick jag oväntat besök igen tyvärr :(
Jag lyckas aldrig vänja mig när besvikelsen kommer...
Nytt BIM är i mitten på september, så jag önskar er alla i den här fina gruppen stort Lycka Till! :)
Jag är på BIM -4 idag o jag sedan 4 dagar tillbaka ca haft rosa flytningar o lite molvärk, men sedan igår kväll så har det kommit klart rött blod i omgångar o har jag stoppat in en tampong så har den knappt blivit färgad plus stark molvärk. Fattar inget!!
Hej!
Får jag hoppa in?
Jag och min man försöker bli gravid med barn nr 3.
Det blir andra försöket för vår del, hade äl-symptom 27/7 Men enligt beräkning 28/7. Hoppas verkligen det går vägen denna gång, jag längtar så!
BIM blir 10/8.
Jag har själv inte haft några blödningar under graviditet men har förstått att det kan vara ganska vanligt att det kommer en blödning kring trakterna när man borde ha mens. Bara att den ofta är mindre och kortare. Kanske kan vara värt och göra ett test för säkerhets skull? Lite tidigt kanske för utslag men man vet ju aldrig.
Hej!
Får jag hoppa in?
Jag och min man försöker bli gravid med barn nr 3.
Det blir andra försöket för vår del, hade äl-symptom 27/7 Men enligt beräkning 28/7. Hoppas verkligen det går vägen denna gång, jag längtar så!
BIM blir 10/8.