• Liam05

Vi med BIM i augusti

Hej alla!!

Jag hade äl den 19/7 enligt min app och den 26/7 så fick jag rosa aktiga flytningar typ som har kommit o gott sen den dagen ( inne på 3:e dagen idag) när den första flygningen kom så fick jag en rejäl molvärk också.

Jag har BIM 2 augusti, vad kan denna "blödningen" vara?

• Liam05
    vår sommar skrev 2015-07-28 08:33:37 följande:

En nidis kanske?

Ja jag har ingen aning.
  • Liam05

Jag är på BIM -4 idag o jag sedan 4 dagar tillbaka ca haft rosa flytningar o lite molvärk, men sedan igår kväll så har det kommit klart rött blod i omgångar o har jag stoppat in en tampong så har den knappt blivit färgad plus stark molvärk. Fattar inget!!

• Liam05
    Liam05 skrev 2015-07-29 20:46:34 följande:

Jag är på BIM -4 idag o jag sedan 4 dagar tillbaka ca haft rosa flytningar o lite molvärk, men sedan igår kväll så har det kommit klart rött blod i omgångar o har jag stoppat in en tampong så har den knappt blivit färgad plus stark molvärk. Fattar inget!!

Ingen?
  • Liam05
    MoKa skrev 2015-07-29 21:29:49 följande:

Jag har själv inte haft några blödningar under graviditet men har förstått att det kan vara ganska vanligt att det kommer en blödning kring trakterna när man borde ha mens. Bara att den ofta är mindre och kortare. Kanske kan vara värt och göra ett test för säkerhets skull? Lite tidigt kanske för utslag men man vet ju aldrig.

Ja det kommer i omgångar under dagen o inte alls mycket, men har en väldig mensvärk. Nidis?
  • Liam05

BIM-3 ingen mer värk men blöder klart rött blod, missfall på g?
  • Liam05
    sommarblomma1 skrev 2015-07-30 15:33:53 följande:

Tycker det ser för starkt ut för att vara missfall. Men ta ett nytt test om några dagar och se om det blivit svagare.

Ja är det inte väldigt starkt för att vara på BIM-3?
Svar på tråden Vi med BIM i augusti