Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
:( tråkigt!
Men hoppas på ett plus snart ändå!
Jag fick mens idag, två dagar innan beräknad mens, så det är väl bättre lycka nästa gång som gäller. Grattis ni som plussat och lycka till ni som går och väntar!
Jag fick mens idag, två dagar innan beräknad mens, så det är väl bättre lycka nästa gång som gäller. Grattis ni som plussat och lycka till ni som går och väntar!
Jag tror jag hade äl 24-25/7, brukar känna varje äl vilket jag även gjorde under kvällen den 24:e. Den 26/7 alltså ca bara 1 dag efter äl får jag extemt molande värk och även känsla av uvi, som försvann efter ca 2 dagar, så brukar jag aldrig få vid äl annars, är det att jag inbillar mig för att så gärna vill bli gravid?
Det här är första gången jag och min sambo försöker, så vet inte hur det kan kännas :p och kanske för dumt att hoppas på för mkt vid första försöket...:/
Nu känner jag typ ingenting, känner mig lite mer svullen i magen bara... BIM är 7/8 och känns som en evighet kvar...
Stoooort grattis!!
Jag tror jag hade äl 24-25/7, brukar känna varje äl vilket jag även gjorde under kvällen den 24:e. Den 26/7 alltså ca bara 1 dag efter äl får jag extemt molande värk och även känsla av uvi, som försvann efter ca 2 dagar, så brukar jag aldrig få vid äl annars, är det att jag inbillar mig för att så gärna vill bli gravid?
Det här är första gången jag och min sambo försöker, så vet inte hur det kan kännas :p och kanske för dumt att hoppas på för mkt vid första försöket...:/
Nu känner jag typ ingenting, känner mig lite mer svullen i magen bara... BIM är 7/8 och känns som en evighet kvar...
Försöker hinna uppdatera ikväll. Stort grattis!!!
Vilka äl tester rekommenderar ni? Har testlagrets men funderar på att skaffa andra. Finns clearblue med och utan hormonindikator, stickor från olika företag och teststavar. Vilka är bäst? Och är det värt att lägga extra pengar på de med hormonindikator? Ska börja testa nästa vecka så ska beställa hem tester :)
Hej igen, Grattis till alla +!
jag har följt lite på avstånd då ja haft fullt upp att låta bli att testa lyckades sämre, testade idag, bim-3 eller äl + 12 eller hur man räknar dock visade det ingenting. Min man köpte "slösa tester" till mig för att lindra min otålighet lite innan helgen?