• Cocolemon

Vi med BIM i augusti

Jag tror jag hade äl 24-25/7, brukar känna varje äl vilket jag även gjorde under kvällen den 24:e. Den 26/7 alltså ca bara 1 dag efter äl får jag extemt molande värk och även känsla av uvi, som försvann efter ca 2 dagar, så brukar jag aldrig få vid äl annars, är det att jag inbillar mig för att så gärna vill bli gravid?

Det här är första gången jag och min sambo försöker, så vet inte hur det kan kännas :p och kanske för dumt att hoppas på för mkt vid första försöket...:/

Nu känner jag typ ingenting, känner mig lite mer svullen i magen bara... BIM är 7/8 och känns som en evighet kvar...

• Cocolemon
    My102 skrev 2015-07-31 13:42:00 följande:

Ooo vi har BIM samtidigt!! :D jag hade ÄL den 25-26 :D

Kul :D hoppas att vi båda kan få var sitt plus då :D
  • Cocolemon

3/4 dagar kvar till BIM och kämpar för att inte testa mig förren BIM +1 som jag tänkt från början...men nu när tiden har gått såååå långsamt är jag så frestad till att testa innan...

Hur tidigt har ni som fått positivt testat?

• Cocolemon
    misslina skrev 2015-08-04 13:13:07 följande:

Med mina två andra graviditeter har jag testat positivt på bim -4 med cb

Tack för svaret :) känner att jag inte kan hålla mig så kommer nog testa imorn bitti, bara rädd att jag har för höga förhoppningar och rädd för att bli så besviken om det visar neg :p
  • Cocolemon

Gjorde ett test med cb nu på morgonen och det visade neg, dessutom känns det som vanligt dagarna innan mens nu..avvaktar och ser om mensen kommer :(

Nästa äl är dessutom min sambo bortrest så nästa BIM blir först i oktober isf vilket känns lite långt borta:(

• Cocolemon
    Symetrical skrev 2015-08-05 07:35:37 följande:

Ajdå! Är han borta länge, eller? Kan ju räcka att ha sex dagarna innan annars.

Han är borta 1 vecka, och som det ser ut är det precis innan och äl, han kommer hem dagen efter äl så kanske finns en liten chans, men vet inte hur sugen han är på att mysa efter 10 h flygning tyvärr :(
  • Cocolemon
    marol skrev 2015-08-06 14:37:52 följande:

Är det bara jag som använder principen "inget test innan bim"? Känns som att min typ är ovanlig i de trådar jag följer...

Jag hade tänkt det :) men kunde inte hålla mig tillslut :p visade neg BIM-4...BIM imorn/lördag och tänker inte testa fören tidigast söndag nu om inte mensen dykt upp :p

Hur kan du hålla dig från att inte testa? :p
  • Cocolemon

Har varit borta hela helgen med sambons familj och det har inte vart ngt läge att testa då...BIM -2 är det idag...

Gjorde ett test precis när jag kom hem

Vi ser ett svagt plus, inbillar vi oss?

Testar imorn på morgonen igen :)

• Cocolemon

BIM + 2 ska de va :)

Cocolemon skrev 2015-08-09 14:45:38 följande:

Har varit borta hela helgen med sambons familj och det har inte vart ngt läge att testa då...BIM -2 är det idag...

Gjorde ett test precis när jag kom hem

Vi ser ett svagt plus, inbillar vi oss?

Testar imorn på morgonen igen :)

• Cocolemon
    misslina skrev 2015-08-09 15:15:39 följande:

Det där är ett plus! Grattis:)

Tack :) det var faktiskt tydligare i verkligheten än på bild :) första försöket med första barnet för mig och min sambo så vi vågar inte riktigt lita på resultatet än :p
  • Cocolemon

Tog ett test nu i morse och visst ser jag ett plus, tydligare i verkligheten än på bilden...

Men varför är det inte starkare när jag är på BIM +3?

• Cocolemon

Tack för svaret :)

Vad är det för tester och vart köper man dom? :)

Anonym (Funderam..) skrev 2015-08-10 06:53:09 följande:

Jag är på bim +9 och har testat supersvagt i en veckas tid.. Väntar nya testet idag dom ska vara känsligare. Tror inte du behöver oroa dig, +3 är ju inte så långt gånget och det syns ju tydligt även om det ät svagt ..

• Cocolemon
    Jenka81 skrev 2015-08-10 07:44:59 följande:

Det är ju ett supertydligt plus där Vi producerar hcg i olika takt och lite beror det väl även på när ägget fäste, vilket vad jag förstår kan skilja mellan 3-10 dagar från äl.

Stort grattis!

Tack :) så då kan man iaf tycka att det bör bli starkare om några dagar då hcg nivån borde öka? :p helt ny på det här :)
  • Cocolemon

Haft svårt att lita på mina, enligt mig, svaga plus med cb så testade med digital cb i em men nu har jag nog slutat tvivla...:)

Hoppar vidare till gruppen bf april 2016 & Håller tummarna för er andra som väntar :)

Svar på tråden Vi med BIM i augusti