• AsterA

Vi med BIM i augusti

Jag hoppar gärna in här. Har BIM 4:e augusti. Fick utslag på ÄL sticka 19-20:e juli. Vi har ett barn på 18 månader som blev till genom Pergotime. Då hade vi kämpat i 3 år. Slutade amma helt för en månad sedan och fick då en blödning bara någon vecka efter. Innan vårt barn föddes så fick jag nästan aldrig spontana blödningar och inga ägglossningar.

• AsterA

ÄL+8 eller 9 idag. Imorse tog jag ett test som var helblankt. Har haft ont i livmodertrakten och vid lunch kom det rosa/rött på pappret. Men sen inget mer. Blir ju inte klok på kroppen.

• AsterA

Har ju egentligen inga cykler att prata om men tror BIM borde vara runt 3-5:e augusti eftersom ÄL var runt 21:a.

Anonym (Jenny) skrev 2015-07-29 14:32:17 följande:

Det kanske var en så kallad nidblödning? När har du bim? Känner så igen mensvärken!"

• AsterA

Här kom mensen idag. Hoppas på plus nästa månad. ÄL borde bli runt 20:e augusti. Får se vad kroppen bestämmer sig för. Har PCOS och innan första barnet hade jag inte spontana ägglossningar. Nu har jag dock haft två cykler sedan jag slutat amma. 33 och 29 dagar långa.

Svar på tråden Vi med BIM i augusti