• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Fian88
    Fsake skrev 2015-08-02 08:09:23 följande:
    Är ingen expert men man ska väl kolla av resultatet inom den tillåtna tiden för att det ska vara giltigt..
    Men såg du en skugga inom tidsramen skulle jag ta en nytt imorgon eller på tisdag och hoppas det blir starkare smile1.gif håller tummarna!!
    Ja jag vet det. Men har aldrig varit med om att det dykt upp ett plus efter testtiden. Men så har jag aldrig testat de här märket innan heller. Men ropar inte hej än såklart
  • Fian88
    Fsake skrev 2015-08-02 08:09:23 följande:
    Är ingen expert men man ska väl kolla av resultatet inom den tillåtna tiden för att det ska vara giltigt..
    Men såg du en skugga inom tidsramen skulle jag ta en nytt imorgon eller på tisdag och hoppas det blir starkare smile1.gif håller tummarna!!
    Ja jag vet det. Men har aldrig varit med om att det dykt upp ett plus efter testtiden. Men så har jag aldrig testat de här märket innan heller. Men ropar inte hej än såklart
  • misslina

Idag har jag fått en blinkande glad gubbe på äl-testet. Så nu blir det till att köra;). Myste även natten till söndag. Blir lite varannan dag plus nån bonus kanske haha

Ni som vet allt:) är det som fyra dagar framöver nu som jag kommer vara mest fertil, med en stegring dom två sista dagarna?

• Symetrical
    Fian88 skrev 2015-08-02 07:10:16 följande:

Ok tjejer, behöver råd! Tog detta nu på morgonen, tyckte mig ana en skugga inom tiden men inte mer. La testet ifrån mig och nu ser det ut såhär! Har aldrig testat med den här sorten så vet inte hur det är med torkstreck på dom. Har aldrig varit med om att ett test blivit falskt positivt innan. Har testat cb, från gravidkollen, RFSU och testlagret. Vad tror ni? Strecket är rosa och har antagligen bim på onsdag och inte idag (oregelbunden cykel). Känslan säger att mensen kommer men så såg jag testet.. phpYph4CN14468.jpg

Visst är det lloyds..?!

"Problemet" med dem är ju att de mäter redan från 10, vilket gör att de kan detektera vääääldigt låg hcg-halt (kanske till och med endast från ett befruktat ägg som inte lyckats fästa), så jag skulle också tagit ett nytt imorgon!

På mitt första som jag tog på äl +9 kom det upp ett svagt streck inom tre min, men när det legat i tio minuter var det ganska så tydligt. Två dagar senare dök ett tydligt streck upp relativt snabbt, så avskriv inte detta än, raring!
  • Fian88
    Symetrical skrev 2015-08-02 08:37:02 följande:
    Visst är det lloyds..?!

"Problemet" med dem är ju att de mäter redan från 10, vilket gör att de kan detektera vääääldigt låg hcg-halt (kanske till och med endast från ett befruktat ägg som inte lyckats fästa), så jag skulle också tagit ett nytt imorgon!

På mitt första som jag tog på äl +9 kom det upp ett svagt streck inom tre min, men när det legat i tio minuter var det ganska så tydligt. Två dagar senare dök ett tydligt streck upp relativt snabbt, så avskriv inte detta än, raring! smile2.gif
    Precis! Köpte bara ett så testar med stickor de kommande dagarna. Hoppas hoppas . Är på äl+9 idag tror jag. Jag tittade ju bara på testet efter 3 minuter så det här KAN ju ha dykt upp inom tio. Vaknade kvart i fem och behövde kissa, så efter tre minuter gick jag ju och la mig igen
  • Anonym (Alice)

Nu har mina bröst ömmar konstant sen två dahar efter ÄL, dvs 7 dagar. Kan inte minnas att det brukar vara såhär men det behöver ju givetvis inte betyda ngt.

Detta och att jag är hård i magen är väl de symptom jag har. Det kliar i fingrarna att testa. Kanske köper lloyds idag och testar imorgon bitti på äl+9 men vet inte. Vill inte jinxa haha ^^

Bildas HCG redan av ett befruktat men inte fäst ägg?

• Kolan91
    Anonym (Blomman) skrev 2015-08-01 21:09:04 följande:
    Ja, verkligen hoppas, hoppas! ) Vi är på försök nr 2 med andra barnet. Är det första barnet för er?
    Okej, japp. Första barnet för oss så vi börjar bli lite smått otåliga Tungan ute
  • Yennie88

Jag är smått öm i brösten sedan igår, inte vid beröring utan i "viloläge" eller vad jag ska säga. Annars ter jag mig symtomfri vad det verkar...

• Missii

Nu har vi kört på i några dagar! Nu är det bara att vänta och se! Ska försöka att inte tänka på det för mycket denna gången. Förra gången kände jag efter alldeles för mycket och tyckte att jag hade massa symptomer, var nästan helt 100 på att jag hade en liten bebbe i magen..,men så kom tant röd, vilken besvikelse!

Svar på tråden Vi med BIM i augusti