BF Februari/Mars 2016 :)
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Jag var också på UL här om dagen. En liten pojke, allt såg fint ut :) ? Bf blev flyttat 5 dagar fram, 28 februari. Vi köpte vagn för några dagar sen, känns skönt att ha det fixat.
Såhär såg min mage ut i gårkväll, v 18+5. Den är märkbart större än med första och andra barnet ;)
Jag var också på UL här om dagen. En liten pojke, allt såg fint ut :) ? Bf blev flyttat 5 dagar fram, 28 februari. Vi köpte vagn för några dagar sen, känns skönt att ha det fixat.
Hej! Får man följa här? Bf 8-9 mars 2016 tror jag...tul på måndag 12okt Detta är mitt tredje barn
Då har vi bf samma dag :) vi har köpt spjälsäng, lite kläder och ett Babynest än så länge bara. Vagnen beställer vi i december, vad blev det för vagn för dig?
Hej! Får man följa här? Bf 8-9 mars 2016 tror jag...tul på måndag 12okt Detta är mitt tredje barn
Hej alla!
Jag väntar mitt andra barn med BF 4 feb.
Har en son på 5 år sen innan och en bonusdotter på 7 år. Detta blir vårat första gemensamma. Jag är nu i v 24 (23+5). Tycker tiden går så otroligt fort. Helt galet.
Bor i Huskvarna, som ligger utanför Jönköping. Är 29 år, snart 30 usch! :)
Hej alla!
Jag väntar mitt andra barn med BF 4 feb.
Har en son på 5 år sen innan och en bonusdotter på 7 år. Detta blir vårat första gemensamma. Jag är nu i v 24 (23+5). Tycker tiden går så otroligt fort. Helt galet.
Bor i Huskvarna, som ligger utanför Jönköping. Är 29 år, snart 30 usch! :)
Jag tycker det känns som tiden går jätte sakta.. Fast sen när man tänker efter så har det ju verkligen gått skrämmande fort. Har liksom redan gått mer än halva graviditeten :) men längtar sååå mycket efter bebisen så ibland känns det helt hopplöst för det känns så långt bort
Jag tycker det känns som tiden går jätte sakta.. Fast sen när man tänker efter så har det ju verkligen gått skrämmande fort. Har liksom redan gått mer än halva graviditeten :) men längtar sååå mycket efter bebisen så ibland känns det helt hopplöst för det känns så långt bort