• LängtanSåStor

BF Februari/Mars 2016 :)

Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?

Jag har BF 24 Februari!

• Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)
  • Linda7601
    LMG skrev 2015-10-21 16:51:32 följande:
    Vi byter vecka på samma dag :) ja det växer mycket nu men tänk också på att ta det lugnt om du får ont när du anstränger dig.

Själv ligger jag och vilar och har gjort det hela dagen då jag har väldigt ont långt ner på höger sida av magen, ungefär som ägglossningssmärta fast värre. Men det verkar inte påverka bebisen i alla fall då hon sparkar på för fullt där inne
    Låter härligt <3Hjärta Jag känner ju inte av sparkarna så har inte en aning om han påverkas av min smärta....Denna jäkla moderkaka som ligger ivägen är så frustrerande Skrikandes
  • GameOfLife
    Linda7601 skrev 2015-10-22 05:44:50 följande:

Låter härligt <3 Jag känner ju inte av sparkarna så har inte en aning om han påverkas av min smärta....Denna jäkla moderkaka som ligger ivägen är så frustrerande 

Jag har också moderkakan i fram och började känna hennes sparkar tydligare nångång under v.20. Så de kommer nog snart ska du se! Jag var också frustrerad innan :p
  • Linda7601

Har ni vågat köpa på er några baby kläder? Inte jag än. Visst jag har redan två barn men trodde inte det skulle bli fler så har sålt massor och har bara lite kvar .

• Linda7601

Har ni vågat köpa på er några baby kläder? Inte jag än. Visst jag har redan två barn men trodde inte det skulle bli fler så har sålt massor och har bara lite kvar .

• LMG
    Linda7601 skrev 2015-10-22 17:54:11 följande:

Ja vi har köpt lite kläder, en spjälsäng och ett Babynest :) varför skulle man inte våga tänkte du på?
  • Mamma till två gullegrisar
    Linda7601 skrev 2015-10-22 17:54:20 följande:

Jag har köpt vagn och lite kläder.. Babyskydd. Sängkläder. . Sen inget mer.. men kommer snart :) är i v23. .
  • Linda7601
    LMG skrev 2015-10-22 18:03:32 följande:
    Ja vi har köpt lite kläder, en spjälsäng och ett Babynest :) varför skulle man inte våga tänkte du på?
    Jag har haft så många missfall så tvekat varje gång jag tittat på något fint till magen Är väl jag som är knäpp Tungan ute Känner ju inte heller något än så även det ger en liten osäkerhet. Jag får väl shoppa som tusan i v 30 Flört 
  • LMG
    Linda7601 skrev 2015-10-23 05:05:48 följande:
    Jag har haft så många missfall så tvekat varje gång jag tittat på något fint till magen Är väl jag som är knäpp Tungan ute Känner ju inte heller något än så även det ger en liten osäkerhet. Jag får väl shoppa som tusan i v 30 Flört 
    Jaha du tänkte så :) nä nu har jag ju ändå hunnit gått så pass långt och sett att bebisen där inne mår bra och känner hur hon sparkar varje dag så jag är inte orolig för sånt längre. Vilken vecka är du i då?
  • Linda7601
    LMG skrev 2015-10-23 08:37:05 följande:
    Jaha du tänkte så :) nä nu har jag ju ändå hunnit gått så pass långt och sett att bebisen där inne mår bra och känner hur hon sparkar varje dag så jag är inte orolig för sånt längre. Vilken vecka är du i då?
    Jag är 20+0 på måndag....50% kvar Flört Har moderkakan fram så känner ännu inget.
  • LMG
    Linda7601 skrev 2015-10-23 15:40:40 följande:
    Jag är 20+0 på måndag....50% kvar Flört Har moderkakan fram så känner ännu inget.
    Okej. Så olika det där kan vara, har också moderkakan i framvägg men känner rörelser väldigt tydligt varje dag och har gjort den sen vecka 19. Hoppas du också börjar känna snart :)
Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)