BF Februari/Mars 2016 :)
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Hej hej
Hoppar in här. Är 31 år å väntar 4e barnet.
V 17 nu. Har en flicka som är 8 år och två pojkar 5 och 2 år. Storasyster hoppas att det blir en lillasyster nu. Vi kommer att kolla på ultraljudet vad det blir. Jag har Bf 28 februari. Det kan med andra ord bli en skottårsbäbis.
Har ul 1a oktober. Hur mår ni allihopa?
Jag har mått skit till v 13 typ. Sen är jag trött av å till. Nån som köpt nått till bäbis än?
Vi har köpt vagn och syskonvagn begagnat pga superbra pris. Det å en fleece overall.
Vill vänta tills efter ultraljudet
Fler med bf i närheten av mitt datum!?
Är i vecka 13 nu och ska in på ultraljud idag! Rädd för att det inte ska finnas nåh om där inne och att vi kommer sitta där och glo på en tom skärm... men hoppas en liten bebis visar sig :) har mått hur bra som helst hela tiden, ömma bröst och lite extra trött och hungrig bara :)
Hej alla! Gravid v14 med tredje barnet. Vi har två tjejer sen innan och bm visa könet på ultraljudet. Finns det någon här inne som sett snoppen så tidigt på ultraljudet i alla vinklar så de ut som en snopp men snoppen innehåller ju inte ben men den var liksom vit. Kom och tänk på detta hemma sen. Men bm sa pojk men de får ju egentligen inget säga redan då men vill så gärna veta om de kanske kan va det för ingen i släkten har liksom fått en pojk så jag är så himla ivrig. Kan ni hjälp mig tyda bilden?
Hej hej
Hoppar in här. Är 31 år å väntar 4e barnet.
V 17 nu. Har en flicka som är 8 år och två pojkar 5 och 2 år. Storasyster hoppas att det blir en lillasyster nu. Vi kommer att kolla på ultraljudet vad det blir. Jag har Bf 28 februari. Det kan med andra ord bli en skottårsbäbis.
Har ul 1a oktober. Hur mår ni allihopa?
Jag har mått skit till v 13 typ. Sen är jag trött av å till. Nån som köpt nått till bäbis än?
Vi har köpt vagn och syskonvagn begagnat pga superbra pris. Det å en fleece overall.
Vill vänta tills efter ultraljudet
Fler med bf i närheten av mitt datum!?
har bf 1a mars 2016! skulle gärna vilja gå med i fb gruppen men hittar den ej :(
Det finns en liten mindre Facebook grupp för de som vill vara med. Skicka ett pm!
Hej!
Nyligen plussat jag med v 8 nu med bf i mars, fjärde barnet:)
Hallå, är ny här och hoppar in om det är okej. :)
Jag väntar första barnet och har bf 17 mars, ska på ultraljud den 21 oktober är såå nervös men längtar så jag blir tokig, hoppas allt ska se bra ut.
Har en undran, har nu ett par dagar känt som konstant träningsvärk långt under naveln, alltså över livmodern antar jag, är det normalt? Växtvärk kanske? Vet ju inte hur det kan kännas riktigt, är i vecka 15+3.
Hallå, är ny här och hoppar in om det är okej. :)
Jag väntar första barnet och har bf 17 mars, ska på ultraljud den 21 oktober är såå nervös men längtar så jag blir tokig, hoppas allt ska se bra ut.
Har en undran, har nu ett par dagar känt som konstant träningsvärk långt under naveln, alltså över livmodern antar jag, är det normalt? Växtvärk kanske? Vet ju inte hur det kan kännas riktigt, är i vecka 15+3.
Ja växtvärk förmodligen :) har hemma sitter jag också och är riktigt nervös då jag har rutinultraljudet idag. Tiden verkligen segar sig fram nu