• LängtanSåStor

BF Februari/Mars 2016 :)

Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?

Jag har BF 24 Februari!

• Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)
  • zespriem
    riparbella skrev 2015-08-31 19:01:57 följande:

Zespriem: vart gjorde du nipt? Och hur många dagar fick du vänta innan svar? Jag ska göra det i morgon.....

Jag gjorde det i Malmö, Emma ultraljudsklinik. En vecka efter blodprov lämnats fick jag svar. Men jag fick reda på att det skulle ta 10-12 dagar.
  • Barnnummertvå

[quote=75631203][quote-nick]Lantlollan skrev 2015-08-12 20:47:09 följande:[/quote-nick]Nu ska ni ha fått inbjudningar - gruppen heter Marsmammor 2016. Inboxa mig om det strular![/quote

Jag har mailat dig om att bli inbjuden till gruppen! :)

• jljungdahl

Hej!

Jag har inte skrivit här innan men jag har bf 13 mars 2016, och skulle vilja gå med i Facebook gruppen, men syns det för andra att man går med? Vi är fortfarande väldigt privata om graviditeten

BF 15 Okt med en liten Chloé! följ min graviditet närmare här : jljungdahl.se/
  • Trassel82

Hej på er!

Vi väntar oxå smått är beräknade till 25/3 men då vi fått veta vi väntar tvillingar kan det ju bli tidigare. Någon mer som väntar dubbelt? ????

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) Lukas 5 mars 2008 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • maja747

Jag gjorde KUB i måndags och har inte fått resultatet än, gjorde blodprovet samtidigt nämligen. Barnmorskan sa dock att jag inte behövde bekymra mig för nackspalten var 1,7 mm och bebisen hade näsben. Mkt fin och sprattlig bebis iaf - var underbart att se :) Är i v. 13+0 idag och har BF 8/3. Längtar tills man får känna det där sprattlet också :)

• LMG

Tänkte bara kolla. Tidigt imorse när jag vaknade vid 5 tiden som jag gör varje dag så kände jag typ som små pickande inne i magen. Kändes nästan precis som när man får nervryckning i ögonbrynet typ. Men är det ens möjligt att känna barnet så tidigt? (Första graviditeten) Går in i vecka 16 imorgon. Och det kändes inte som tarmar som rör sig, satt liksom för långt ner för att kunna vara det och kände bara en gång sen försvann det

• LMG

Tänkte bara kolla. Tidigt imorse när jag vaknade vid 5 tiden som jag gör varje dag så kände jag typ som små pickande inne i magen. Kändes nästan precis som när man får nervryckning i ögonbrynet typ. Men är det ens möjligt att känna barnet så tidigt? (Första graviditeten) Går in i vecka 16 imorgon. Och det kändes inte som tarmar som rör sig, satt liksom för långt ner för att kunna vara det och kände bara en gång sen försvann det

• mammave
    LMG skrev 2015-09-03 12:53:17 följande:

Jag började känna av dottern i v 16 o det var första graviditeten Så mysigt
  • LMG
    mammave skrev 2015-09-03 18:54:52 följande:
    Jag började känna av dottern i v 16 o det var första graviditeten smile1.gif Så mysigt
    Hur lång tid tog det innan du kände något igen? Har inte känt något mer sen imorse. Och hur lång tid tog det innan du började känna det varje dag?
Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)