BF Februari/Mars 2016 :)
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Jag tycker det känns som tiden går jätte sakta.. Fast sen när man tänker efter så har det ju verkligen gått skrämmande fort. Har liksom redan gått mer än halva graviditeten :) men längtar sååå mycket efter bebisen så ibland känns det helt hopplöst för det känns så långt bort
13 Mars -16 menar jag...INTE 13 feb
Ja det är mitt första barn :) är beräknad till den 28/2
Ja det är jätte kul och spännande :) nu mår jag bara bra, är väl inne i dom veckorna under graviditeten nu där illamåendet och den värsta tröttheten gått över och magen är än så länge inte så stor att den är tung och ivägen. Sjdå? :)
När jag väntade dottern ramlade jag ner för trappen och skadade benet...Blev hemskt svullet och trycket från bebis var hemskt i slutet och blå ådror på hela benet....Denna grav har trycket på benet kommit tillbaka och börjat värka...Funderar på om jag kommer kunna jobba länge till...Jobbar på förskola med bara små barn 1-3år så sitta still finns inte Nu börjar man ju fundera på havandeskapspenning? Jag har aldrig sökt det förr....Har ni???
När jag väntade dottern ramlade jag ner för trappen och skadade benet...Blev hemskt svullet och trycket från bebis var hemskt i slutet och blå ådror på hela benet....Denna grav har trycket på benet kommit tillbaka och börjat värka...Funderar på om jag kommer kunna jobba länge till...Jobbar på förskola med bara små barn 1-3år så sitta still finns inte Nu börjar man ju fundera på havandeskapspenning? Jag har aldrig sökt det förr....Har ni???
Ja det är ett tungt jobb...och vääääääldigt stressigt. Vet du hur man söker? Steg 1 liksom