• LängtanSåStor

BF Februari/Mars 2016 :)

Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?

Jag har BF 24 Februari!

• Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)
  • Linda7601

Är i v 22+3...Känner ju hur det rör sig i magen nu(har moderkakan helt i framvägg) men det är still ofta oxå...ibland tycker jag det går nästan en hel dag så bular det lite på kvällen...Har ni oxå så här? Hur mycket ska man känna?

• Sanjo
    Linda7601 skrev 2015-11-12 13:17:42 följande:

Är i v 22+3...Känner ju hur det rör sig i magen nu(har moderkakan helt i framvägg) men det är still ofta oxå...ibland tycker jag det går nästan en hel dag så bular det lite på kvällen...Har ni oxå så här? Hur mycket ska man känna?

Är i vecka 23+1 idag och brukar oftast va rätt lugnt på dagarna, men när jag ligger och vilar (och ska gå och lägga mig) är de ett himla liv därinne. För en vecka sen kände jag nästan ingenting alls.. Så ge de någon dag så ska du få se på buller ;)
  • Linda7601
    Sanjo skrev 2015-11-12 17:16:31 följande:
    Är i vecka 23+1 idag och brukar oftast va rätt lugnt på dagarna, men när jag ligger och vilar (och ska gå och lägga mig) är de ett himla liv därinne. För en vecka sen kände jag nästan ingenting alls.. Så ge de någon dag så ska du få se på buller ;)
    Ok tack för svar Glad Får försöka vänta lite dåTungan ute
  • Linda7601

Har ni tagit influensa sprutan? Ska ev få den imorgon av bm. Vi är ju riskgrupp och tänkte att när den värsta influensa tiden är då ska man föda barn. Tänker jag fel? Tungan ute

• Mamma till två gullegrisar
    Linda7601 skrev 2015-11-16 10:59:50 följande:

Har ni tagit influensa sprutan? Ska ev få den imorgon av bm. Vi är ju riskgrupp och tänkte att när den värsta influensa tiden är då ska man föda barn. Tänker jag fel? 

Jag vet inte.. är tveksam.. har hört både negativt och positivt om den. Ska till bm nästa vecka så ska prata med henne..
  • MotherLizzz
    Linda7601 skrev 2015-11-16 10:59:50 följande:

Har ni tagit influensa sprutan? Ska ev få den imorgon av bm. Vi är ju riskgrupp och tänkte att när den värsta influensa tiden är då ska man föda barn. Tänker jag fel? 

Jag har tagit den. Kände att det var värt det. Min bm sa att det var säkrare att ta den än inte.

Tog sprutan mot svininfluensan sist jag var gravid med och det gick bra :)

Finns så många risker med att bli riktigt sjuk som gravid. Å tar du den får ju bebisen ett skydd med. Bra för mig som har BF i feb.
  • Tassen
    maliinnnn1990 skrev 2015-11-18 10:31:31 följande:

Första barnet beräknat till 28 Februari Skrattande

Samma datum här ????
  • Tassen
    Tassen skrev 2015-11-18 18:01:58 följande:
    Samma datum här ????
    Gjorde faktiskt en glad smiley egentligen och inga frågetecken
  • LMG
    maliinnnn1990 skrev 2015-11-18 10:31:31 följande:

Första barnet beräknat till 28 Februari Skrattande

Samma datum här med :)