BF Februari/Mars 2016 :)
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
[quote=76270130][quote-nick]Linda7601 skrev 2016-01-26 09:30:54 följande:[/quote-nick]Jag är i v 33+2 nu. Börjat må illa igen och är så jäkla trött...Känner mig så slut. Detta är barn nr 3 och inte känt så här de andra två gångerna. Vaknade i morse och lite ont i ryggslutet så börjat kolla över bb väskan...så man inte plötsligt står där Beställt liggdel till vagnen och skötväska....även babynest...tvättat upp babykläderna....Så har fixat lite varje fall [/
Ja tänk vad graviditeterna kan skilja sig åt. Vissa saker känner jag så igen mig från förra gången men mycket annat som dykt upp denna gången.
Jag har idag 9 dagar kvar till BF. Så nu känner man efter vid varje värk eller illamående. Man är ju knäpp hehe...
[quote=76266352][quote-nick]Linda7601 skrev 2016-01-25 08:45:20 följande:[/quote-nick]Hur går det för alla??[/m
Det går. Men tungt å mycket förvärkar nu som faktiskt gör riktigt ont emellanåt. 9 dagar kvar till BF idag. Spännande å nervöst. Minsta lilla avvikelse i hur man mår så tror man det är på gång. Knäpp man är hehe...
Är i v.38 och är så dålig.. åkt på influensan och varit dålig i 1.5v. Innan jag blev sjuk sov jag 3h/natt, nu är jag glad om det blir 1h per natt :( Vill bara bli frisk och få ut den lille <3
Jag är i v 33+2 nu. Börjat må illa igen och är så jäkla trött...Känner mig så slut. Detta är barn nr 3 och inte känt så här de andra två gångerna. Vaknade i morse och lite ont i ryggslutet så börjat kolla över bb väskan...så man inte plötsligt står där Beställt liggdel till vagnen och skötväska....även babynest...tvättat upp babykläderna....Så har fixat lite varje fall
Hallå!! Någon som fått sitt ?? Här v 35+2 och han har vänt sig och gud vad det strålar nedåt då han ligger med huvudet ner. Idag hämta liggdelen till våran emmaljunga citycross som vi har hemma:)
Hallå!! Någon som fått sitt ?? Här v 35+2 och han har vänt sig och gud vad det strålar nedåt då han ligger med huvudet ner. Idag hämta liggdelen till våran emmaljunga citycross som vi har hemma:)
Ingen bebis här heller.. men hon får gärna komma nu. Vi är ivriga att träffa henne.. v.39 och tiden går sååå sakta..
Oj härligt...då är de ju färdigbakade Så spännande Ja mycket väntan nu tycker jag oxå och sover så dåligt..både pga magen men oxå pga dryga ungar
Jag har fått mitt knyte ?? Han föddes i söndags morse kl 5.20
En snabb å intensiv förlossning men vi mår bra. Kom hem från BB i tisdags kväll. Nu myser vi för fullt ?? 3700g å 49cm var han.
Lycka till när det är dags för er ??
Jag har fått mitt knyte ?? Han föddes i söndags morse kl 5.20
En snabb å intensiv förlossning men vi mår bra. Kom hem från BB i tisdags kväll. Nu myser vi för fullt ?? 3700g å 49cm var han.
Lycka till när det är dags för er ??